MestHemlig
När kommer våren?
Tjena goddag alla sporthojjare! Va sisådär ett halvår sedan jag senast var här och härjade men när "vintern" är som den är så har hojsuget kommit tillbaka allderles för tidigt. Min vana trogen tänkte jag byta hoj till varje sommar men detta året tänkte jag vara riktigt vågad och försöka mig på att bygga lite själv.
Till frågan:
Jag tänkte köpa mig en lite äldre Honda CBR 900RR Fireblade (årsmodell 96-98 eller liknande)
Men då jag tycker att stjärten på Firebladsen är för fula tänkte jag byta den mot en bakdel från en R1 (eller om det finns "spetsiga" delar som är gjorda för Fireblades?!)
Frågan då ja... Hur enkelt/svårt är det att byta till en sådan bakdel?
Jag är själv inget supersnille på att meka men bör inte ha några problem om jag får lite hjälp från experter (dvs ni här på sporthoj)
Tacksam för svar!
I'ts good to be back
(gjorde en liknande tråd men tror den försvann innan jag han posta den, hoppas det inte blev någon dubbelpost nu)
Till frågan:
Jag tänkte köpa mig en lite äldre Honda CBR 900RR Fireblade (årsmodell 96-98 eller liknande)
Men då jag tycker att stjärten på Firebladsen är för fula tänkte jag byta den mot en bakdel från en R1 (eller om det finns "spetsiga" delar som är gjorda för Fireblades?!)
Frågan då ja... Hur enkelt/svårt är det att byta till en sådan bakdel?
Jag är själv inget supersnille på att meka men bör inte ha några problem om jag får lite hjälp från experter (dvs ni här på sporthoj)
Tacksam för svar!
I'ts good to be back
(gjorde en liknande tråd men tror den försvann innan jag han posta den, hoppas det inte blev någon dubbelpost nu)