Hjälp med kameratelefon

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Kan inte lägga in bilderna på datorn. Satt i kabeln å telefonen före innan jag hade installerat skivan å nu får jag ingen kontakt med kameran, står att den inte är ansluten fast den är det. (Kan tillägga att den letade efter nått då jag satt i usbkabeln med telefonen i, men hitta den inte eller vad det stog) Usb-porten är det inge fel på startat om datorn å pogramet och telefonen men får iaf ingen kontakt. Vad kan de vara då?

Finns inte disken med i "Den här datorn" Har du sökte efter nya enheter?
XP?

twinner skrev:
Finns inte disken med i "Den här datorn" Har du sökte efter nya enheter?
XP?

japp xp, nope kommer inte upp som flyttbar disk, nya enheter? hur menar du å hur gör man :3freak

Vad är det för telefon? Prova att ha datorn och kameran igång med koppling emellan. Starta om telefonen och håll ner C-tangenten på telefonen samtidigt som den startar upp. Detta torde resultera i att windows känner av ny hårdvara ..... iaf om det är en SE-telefon.

morlock skrev:
Vad är det för telefon? Prova att ha datorn och kameran igång med koppling emellan. Starta om telefonen och håll ner C-tangenten på telefonen samtidigt som den startar upp. Detta torde resultera i att windows känner av ny hårdvara ..... iaf om det är en SE-telefon.

De e en k750i. Ok men kommer jag tappa mina inställningar på telefonen om jag gör de?

Fan de funkar inte med att starta om telefonen och trycka på c. Eller den själva manövern funkar men det blir så här när man ska slutföra. Vad fan gör jag för fel?

Bifogat

• Bild.JPG
    Bild.JPG
    74.8 KB · Visningar: 46
*/ ?>
Nyheter
Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Back