Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag säger till när jag ska skaffa de senaste problemen också.twinner skrev:För att få den senaste...
bq skrev:Sista fw som kom för ca vecka sen gjorde telefonen ännu bättre, kameran tar bilden vid ljudet å inte efter som innan uppdateringen, + lite annat
mycket nöjd med min, får plats massa kort och musik på 1 GB![]()
En guide som kanske kan hjälpa dig, på norska iofs men men![]()
http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=432712&st=0
stony skrev:Twinner..
Har du lust att ta ett par bilder å lägga upp?
har varit sugen ganska länge på att köpa den telefonen (skulle ju vara 2mpix kamera i)
Hur går det twinner? Jag har precis gjort klart en uppdatering av min lur och det fungerade inte heller till en början, utan jag fick prova igen. (Stänga av och hålla inne 'c'-knappen stunttricket...). Det hoppade igång andra gången.morlock skrev:Jag säger till när jag ska skaffa de senaste problemen också.![]()
morlock skrev:Hur går det twinner? Jag har precis gjort klart en uppdatering av min lur och det fungerade inte heller till en början, utan jag fick prova igen. (Stänga av och hålla inne 'c'-knappen stunttricket...). Det hoppade igång andra gången.
Har du installerat "USB Service driver" ?

morlock skrev:Kanon!![]()
Har du några tips på vart man hittar teman och annat godis gratis till den här luren?
EDIT: Hittade ett småfräckt theme med Linux TUX tema. =) (laddade upp det, ta bort .txt bara)
Fler themes ... http://gallery.mobile9.com/c/sony-ericsson-k750-themes/1/

twinner skrev:PRECIS!!! Det är det jag hatat med kameran!! Den fryser bilden men tar inte kortet förräns nån tiondels sek efter....
Vad kostade Kortet?
bq skrev:Strax under tusenlappen gav jag för mitt 1GB minnekort, klart värt med tanke på hur mycket musik som man får med sig, är ju ok ljud i lurarna som kommer med men ska visst komma adapter sen som gör att man kan använda egna lurar.
Du använder USB-kabeln som medföljer.Bulan skrev:Går det att uppdatera firmware med ngn kabel som följer med k750??
Eller måste man fixa ngn annan kabel (DSS-20/25) först??
|
|
Stark Future tredubblar omsättningen
Barcelona, Spanien – april ... |
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |