Tomas72
Medlem
Triumph är fina hojjar, alltså för ögat. Vet inte hur de håller maskinellt men väldigt vackra hojjar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja det såg ut som en Street Triple!Tack!!
![]()
Skulle säga att dom håller japansk standard nu för tiden.Triumph är fina hojjar, alltså för ögat. Vet inte hur de håller maskinellt men väldigt vackra hojjar.
Triumph är fina hojjar, alltså för ögat. Vet inte hur de håller maskinellt men väldigt vackra hojjar.
Ja men du det var det juDet var en street triple du körde förra året på Gelleråsen
Är det bra eller dåligt?Skulle säga att dom håller japanskt standard nu för tiden
Alltså vilket stort HAV det är med alla dessa typer av hojar!
Hittade en 600 cc för samma försäkringssumma som en 1000 cc.
Sitter och letar nästan varje dag på blocket och har beslutsånges.
Åter igen TACK för all info jag har fått från er alla. Det uppskattas! Mer info vill jag gärna ha om ni kommer på något nytt. Jag är ju grön på allt så all info kommer läsas på![]()
Köp mitt Monstet så slipper jag ett förnedrande inbyte. Kan levereras i Falkenberg imorgon.....
View attachment 422787View attachment 422788View attachment 422789
Har herren en Scrambler i åtanke?
Njaee... Lite för upprätt körställning och tycket att det är för liten tank. Får liksom inte rätt grepp med benen vid broms. Skulle kunna tänka mig en som ren stadshoj.
Nej, det lutar åt en Monster 821 eller eventuellt Brutale 800. Men har inte bestämt mig. Är inte på något sätt missnöjd med den jag har.
Alltså vilket stort HAV det är med alla dessa typer av hojar!
Hittade en 600 cc för samma försäkringssumma som en 1000 cc.
Sitter och letar nästan varje dag på blocket och har beslutsånges.
Åter igen TACK för all info jag har fått från er alla. Det uppskattas! Mer info vill jag gärna ha om ni kommer på något nytt. Jag är ju grön på allt så all info kommer läsas på![]()
Köp mitt Monstet så slipper jag ett förnedrande inbyte. Kan levereras i Falkenberg imorgon..... EDIT: Den låter faktiskt riktigt bra.
View attachment 422787View attachment 422788View attachment 422789View attachment 422790
Köp mitt Monstet så slipper jag ett förnedrande inbyte. Kan levereras i Falkenberg imorgon..... EDIT: Den låter faktiskt riktigt bra.
Det är bara att handla nåt, det är ju inte som att man behöver ha samma hoj resten av livet. Det finns många val som är rätt.
Njut av denna stunden, längtan efter en hoj är inte att underskatta. Du kommer bli nöjd oavsett valet. Det går att byta om det lilla extra inte finns där första gången.![]()
Jag kan intyga att den låter helt underbart.![]()
Nej absolut behöver man inte ha den livet ut. Men jag är sådan eftersom det är så mycket pengar för mig vill jag inte hålla på att byta. Då vill jag vara helt okej nöjd först.
Ja det gör jag också! Absolut går det att bytahar lätt för att vela när jag är grön. Hade jag haft mer erfarenhet hade jag nog varit mer rak på sak.
Tricket med att vara nöjd med sin hoj är att köpa en som man blir kär i, och sedan inte provköra några andra
Men, du kommer bli sugen på en annan hoj på ett par år, och då är det bara att byta. Olika hojtyper är väldigt olika att köra, och när man liksom kört en hojtyp ett tag så börjar man vilja ha ut nåt annat som en annan hoj eller hojtyp erbjuder, och då börjar man sukta efter det.
Oavsett hur mycket du prokrastinerar över första hojen och hur noga du är så kommer du aldrig att hitta den perfekta hojen. Det finns alltid någon som är lite bättre på något som du gärna skulle ha.![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |