Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
[PlastRaket] skrev:GetDataBack NTFS är ett bra program, men det kan nog bli lite strul att få tillbaka bilderna ändå. Efterson du har skrivit in ny data iom ominstallationen av XP så kan du ha fått data som har lagt sig på samma ställe som bilderna låg och då får du inte fram dom. Lägg absolut inte recoveryprogrammet på samma disk som du vill rädda för då riskerar du att förlora ännu mer data.

The-PatriX skrev:Det där programmet är mycket bra, hittade 1år gammla bilder på en disk som har blivit 100% överskriven gång på gång, dock så kunde jag inte rädda alla.
Men det är värt ett försök! Installera inte något annat på disken du vill rädda!
Stoppa istället in den i t.ex. din dator och installera programmet på din c: disk och sedan så kör du en recovery på hennes.
Du kommer få tillbaka 90-100% av bilderna.
Dock så är det välldigt bra att veta i exakt villken folder bilderna ligger i när man ska återskapa dem, kan bli lite trist om man råkar titta i fel mapp med mååånga dyng bilder. Hänt mig![]()
stony skrev:Jo iom att det är systers dator och hennes bilder så är jag måttligt road om jag får se bilder en bror inte ska se![]()
stony skrev:Jo iom att det är systers dator och hennes bilder så är jag måttligt road om jag får se bilder en bror inte ska se![]()
haha, men tack så jätte mycket!!![]()

|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg