Hjälp!!! med HD recovery

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
vilket prog är bäst om man vill köra hd recovery?
skulle lägga in win på systers dator och hon hade tydligen mängder med kort på den som nu är borta,
vore nice att kunna få tillbaka dessa så man slipper allt tjat i telefonen :(

GetDataBack NTFS är ett bra program, men det kan nog bli lite strul att få tillbaka bilderna ändå. Efterson du har skrivit in ny data iom ominstallationen av XP så kan du ha fått data som har lagt sig på samma ställe som bilderna låg och då får du inte fram dom. Lägg absolut inte recoveryprogrammet på samma disk som du vill rädda för då riskerar du att förlora ännu mer data.

[PlastRaket] skrev:
GetDataBack NTFS är ett bra program, men det kan nog bli lite strul att få tillbaka bilderna ändå. Efterson du har skrivit in ny data iom ominstallationen av XP så kan du ha fått data som har lagt sig på samma ställe som bilderna låg och då får du inte fram dom. Lägg absolut inte recoveryprogrammet på samma disk som du vill rädda för då riskerar du att förlora ännu mer data.

Det där programmet är mycket bra, hittade 1år gammla bilder på en disk som har blivit 100% överskriven gång på gång, dock så kunde jag inte rädda alla.

Men det är värt ett försök! Installera inte något annat på disken du vill rädda!

Stoppa istället in den i t.ex. din dator och installera programmet på din c: disk och sedan så kör du en recovery på hennes.

Du kommer få tillbaka 90-100% av bilderna. :)

Dock så är det välldigt bra att veta i exakt villken folder bilderna ligger i när man ska återskapa dem, kan bli lite trist om man råkar titta i fel mapp med mååånga dyng bilder. Hänt mig :tungan

The-PatriX skrev:
Det där programmet är mycket bra, hittade 1år gammla bilder på en disk som har blivit 100% överskriven gång på gång, dock så kunde jag inte rädda alla.

Men det är värt ett försök! Installera inte något annat på disken du vill rädda!

Stoppa istället in den i t.ex. din dator och installera programmet på din c: disk och sedan så kör du en recovery på hennes.

Du kommer få tillbaka 90-100% av bilderna. :)

Dock så är det välldigt bra att veta i exakt villken folder bilderna ligger i när man ska återskapa dem, kan bli lite trist om man råkar titta i fel mapp med mååånga dyng bilder. Hänt mig :tungan

Jo iom att det är systers dator och hennes bilder så är jag måttligt road om jag får se bilder en bror inte ska se :mad:

haha, men tack så jätte mycket!! :tummenupp

stony skrev:
Jo iom att det är systers dator och hennes bilder så är jag måttligt road om jag får se bilder en bror inte ska se :mad:

Jasså? Vaddå för bilder? :va

Lägg upp så vi får se vad i helskotta du snackar om människa!'

:näsblod :D

stony skrev:

haha, men tack så jätte mycket!! :tummenupp

Vi andra här på forumet kan säkert vara mycket roade av att få se sånt som du inte vill se hehe...... :tuttar

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år