PJannesson
Medlem
- Gick med
- 7 Mar 2003
- Hoj
- Yz 450
Hej
Har en bekant som för en tid la sin hoj
Nu har han plockat ihop den och jag var o hjälpte honom en runda igår.
Han har bla skaffat en ny framgaffel med clipon o elkopplare. dock är den till en 600.
Här är problemet hojen startar inte, det finns inget som jag ser skulle göra att den inte borde det, tändning och soppapump går.
Dock kom vi fram till att knappen man väljer mapp med inte finns på 600 elomkopplare på höger sida.
Min gissning är att boxen inte får all info för att starta motorn.
Är det någon som vet vad det ska vara för motstånd på dom olika lägena i knappen eller alternativt ha en liggandes?
Jag gissar på att det är samma på 1000 oxå
Tacksam ör hjälp
Mvh Per
Har en bekant som för en tid la sin hoj
Nu har han plockat ihop den och jag var o hjälpte honom en runda igår.
Han har bla skaffat en ny framgaffel med clipon o elkopplare. dock är den till en 600.
Här är problemet hojen startar inte, det finns inget som jag ser skulle göra att den inte borde det, tändning och soppapump går.
Dock kom vi fram till att knappen man väljer mapp med inte finns på 600 elomkopplare på höger sida.
Min gissning är att boxen inte får all info för att starta motorn.
Är det någon som vet vad det ska vara för motstånd på dom olika lägena i knappen eller alternativt ha en liggandes?
Jag gissar på att det är samma på 1000 oxå
Tacksam ör hjälp
Mvh Per