Hjälp med en låt...!

PortaHO

Ju yoku go o seisu
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
kawa 250 -07
:gnissla

Vad är det för låt som är med i reklamen för Adidas nya sneakers? ( de som har inbyggda lampor)
kille som springer omkring och vägen lyses upp...

En tjej som sjunger soft
:yoparty

Last edited:
PortaHO skrev:
:gnissla

Vad är det för låt som är med i reklamen för Adidas nya sneakers? ( de som har inbyggda lampor)
kille som springer omkring och vägen lyses upp...

En tjej som sjunger soft
:yoparty

Squeak E. Clean - Hello Tomorrow, är det nog men den är säkert specialskriven :3freak

då lånar jag också dårå....
Vad är det för låt till "rallarsving"? har aldrig sett programmet, bara sett reklamen, men den har satt sig i skallen av någon anledning.

Sen låten som spelas när Homer, under tiden han får gräs av doktorn, rakar sig och åker till jobbet.

Jag vill också fråga. :)

Letar efter låten som spelades till eftertexterna i filmen "min stora kärlek" ni vet den där komedin med Jack Black.

Har ingen aning om band eller titel, men de sjöng nåt i stil med: "we are building a religion"

Måste höra den låten igen! :yoparty

KarlJohan skrev:
Jag vill också fråga. :)

Letar efter låten som spelades till eftertexterna i filmen "min stora kärlek" ni vet den där komedin med Jack Black.

Har ingen aning om band eller titel, men de sjöng nåt i stil med: "we are building a religion"

Måste höra den låten igen! :yoparty

http://www.imdb.com/title/tt0256380/soundtrack

där har du alla låtar ifrån filmen (som för övrigt är sjukt dålig ;))

första sökningen på google för "we are building a religion" säger att det är Cake som gjort den, dom verkar ha nått annat spår i samma film så det är nog rätt ? :)

xfader skrev:
http://www.imdb.com/title/tt0256380/soundtrack

där har du alla låtar ifrån filmen (som för övrigt är sjukt dålig ;))

första sökningen på google för "we are building a religion" säger att det är Cake som gjort den, dom verkar ha nått annat spår i samma film så det är nog rätt ? :)

Tack som fan! Comfort eagle hette låten. Den var lika grym som jag mindes den. :yoparty

okänd grupp/artist

alright, jag vill oxå ha hjälp, fast det är ingen reklam eller tv-låt. Det är en rocklåt som jag hörde en gång på rockklassiker, brud som sjunger relativt lugnt tempo inledningsvis - I went to a party last saturdaynight na na na it ain't no big thing, sen kommer jag inte ihåg förutom att tempot ökar. :confused: Anyone??

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman