Hjälp med en låt...!

PortaHO

Ju yoku go o seisu
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
kawa 250 -07
:gnissla

Vad är det för låt som är med i reklamen för Adidas nya sneakers? ( de som har inbyggda lampor)
kille som springer omkring och vägen lyses upp...

En tjej som sjunger soft
:yoparty

Last edited:
PortaHO skrev:
:gnissla

Vad är det för låt som är med i reklamen för Adidas nya sneakers? ( de som har inbyggda lampor)
kille som springer omkring och vägen lyses upp...

En tjej som sjunger soft
:yoparty

Squeak E. Clean - Hello Tomorrow, är det nog men den är säkert specialskriven :3freak

då lånar jag också dårå....
Vad är det för låt till "rallarsving"? har aldrig sett programmet, bara sett reklamen, men den har satt sig i skallen av någon anledning.

Sen låten som spelas när Homer, under tiden han får gräs av doktorn, rakar sig och åker till jobbet.

Jag vill också fråga. :)

Letar efter låten som spelades till eftertexterna i filmen "min stora kärlek" ni vet den där komedin med Jack Black.

Har ingen aning om band eller titel, men de sjöng nåt i stil med: "we are building a religion"

Måste höra den låten igen! :yoparty

KarlJohan skrev:
Jag vill också fråga. :)

Letar efter låten som spelades till eftertexterna i filmen "min stora kärlek" ni vet den där komedin med Jack Black.

Har ingen aning om band eller titel, men de sjöng nåt i stil med: "we are building a religion"

Måste höra den låten igen! :yoparty

http://www.imdb.com/title/tt0256380/soundtrack

där har du alla låtar ifrån filmen (som för övrigt är sjukt dålig ;))

första sökningen på google för "we are building a religion" säger att det är Cake som gjort den, dom verkar ha nått annat spår i samma film så det är nog rätt ? :)

xfader skrev:
http://www.imdb.com/title/tt0256380/soundtrack

där har du alla låtar ifrån filmen (som för övrigt är sjukt dålig ;))

första sökningen på google för "we are building a religion" säger att det är Cake som gjort den, dom verkar ha nått annat spår i samma film så det är nog rätt ? :)

Tack som fan! Comfort eagle hette låten. Den var lika grym som jag mindes den. :yoparty

okänd grupp/artist

alright, jag vill oxå ha hjälp, fast det är ingen reklam eller tv-låt. Det är en rocklåt som jag hörde en gång på rockklassiker, brud som sjunger relativt lugnt tempo inledningsvis - I went to a party last saturdaynight na na na it ain't no big thing, sen kommer jag inte ihåg förutom att tempot ökar. :confused: Anyone??

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt