Hjälp med däcksval

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Någon som vet något halvgrovt däck typ "grus däck" som man fortfarande kan lägga ner ordentligt med. Typ lite grövre än mt 75 däck. Bra fäste är ett måste, skit samma om det bara håller 700 eller nått. ska ändå sälja den nästa sommar. Pris är heller inget problem då farsan har lovat att paja eftersom han dels är skyldig mig pengar dels blev förförad över hur kassa mina är, dom är typ slicks av model nedsmälta telefonlurar.

prulle skrev:
Någon som vet något halvgrovt däck typ "grus däck" som man fortfarande kan lägga ner ordentligt med. Typ lite grövre än mt 75 däck. Bra fäste är ett måste, skit samma om det bara håller 700 eller nått. ska ändå sälja den nästa sommar. Pris är heller inget problem då farsan har lovat att paja eftersom han dels är skyldig mig pengar dels blev förförad över hur kassa mina är, dom är typ slicks av model nedsmälta telefonlurar.
http://www.comi.se/images/dack/1.jpg kolla på www.comi.se dom har lätt mc däck :tummenupp

Michelin Sirac hade jag på min CRM. Bra fäste och dom verkade hålla bra :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back