Hjälp med däcksval

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Någon som vet något halvgrovt däck typ "grus däck" som man fortfarande kan lägga ner ordentligt med. Typ lite grövre än mt 75 däck. Bra fäste är ett måste, skit samma om det bara håller 700 eller nått. ska ändå sälja den nästa sommar. Pris är heller inget problem då farsan har lovat att paja eftersom han dels är skyldig mig pengar dels blev förförad över hur kassa mina är, dom är typ slicks av model nedsmälta telefonlurar.

prulle skrev:
Någon som vet något halvgrovt däck typ "grus däck" som man fortfarande kan lägga ner ordentligt med. Typ lite grövre än mt 75 däck. Bra fäste är ett måste, skit samma om det bara håller 700 eller nått. ska ändå sälja den nästa sommar. Pris är heller inget problem då farsan har lovat att paja eftersom han dels är skyldig mig pengar dels blev förförad över hur kassa mina är, dom är typ slicks av model nedsmälta telefonlurar.
http://www.comi.se/images/dack/1.jpg kolla på www.comi.se dom har lätt mc däck :tummenupp

Michelin Sirac hade jag på min CRM. Bra fäste och dom verkade hålla bra :tummenupp

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...