Hej,
Jag och Lena (iaf jag som hade såna bra beräkningar i huvet
) blev idag överraskade då korden på däcket slets fram, jag hade ju räknat med minst 50 mil till på det däcket.
I morgon ska det bli fint väder och kanske är det sista fina turen för i år.
Jag har ett däck liggandes här men behöver hjälp med att kränga på det. Finns det någon snäll person som inte är på race i morgon som har tid, lust samt ork att göra detta innan kl 12-13 i morgon och tjäna några hundralappar?
Jag räknar inte med att det finns några däckfirmor öppna i morgon men har ni en polare som jobbar på t ex Vianor eller liknande och har möjlighet att hjälpa mig för en slant så hör gärna av er, mobilen funkar bäst att nå mig på:
0704-962333.
Tack på förhand!
//Emil
Jag och Lena (iaf jag som hade såna bra beräkningar i huvet

I morgon ska det bli fint väder och kanske är det sista fina turen för i år.
Jag har ett däck liggandes här men behöver hjälp med att kränga på det. Finns det någon snäll person som inte är på race i morgon som har tid, lust samt ork att göra detta innan kl 12-13 i morgon och tjäna några hundralappar?
Jag räknar inte med att det finns några däckfirmor öppna i morgon men har ni en polare som jobbar på t ex Vianor eller liknande och har möjlighet att hjälpa mig för en slant så hör gärna av er, mobilen funkar bäst att nå mig på:
0704-962333.
Tack på förhand!
//Emil