Hej,
Jag och Lena (iaf jag som hade såna bra beräkningar i huvet
) blev idag överraskade då korden på däcket slets fram, jag hade ju räknat med minst 50 mil till på det däcket.
I morgon ska det bli fint väder och kanske är det sista fina turen för i år.
Jag har ett däck liggandes här men behöver hjälp med att kränga på det. Finns det någon snäll person som inte är på race i morgon som har tid, lust samt ork att göra detta innan kl 12-13 i morgon och tjäna några hundralappar?
Jag räknar inte med att det finns några däckfirmor öppna i morgon men har ni en polare som jobbar på t ex Vianor eller liknande och har möjlighet att hjälpa mig för en slant så hör gärna av er, mobilen funkar bäst att nå mig på:
0704-962333.
Tack på förhand!
//Emil
Jag och Lena (iaf jag som hade såna bra beräkningar i huvet
) blev idag överraskade då korden på däcket slets fram, jag hade ju räknat med minst 50 mil till på det däcket.I morgon ska det bli fint väder och kanske är det sista fina turen för i år.
Jag har ett däck liggandes här men behöver hjälp med att kränga på det. Finns det någon snäll person som inte är på race i morgon som har tid, lust samt ork att göra detta innan kl 12-13 i morgon och tjäna några hundralappar?
Jag räknar inte med att det finns några däckfirmor öppna i morgon men har ni en polare som jobbar på t ex Vianor eller liknande och har möjlighet att hjälpa mig för en slant så hör gärna av er, mobilen funkar bäst att nå mig på:
0704-962333.
Tack på förhand!
//Emil