Hjälp med altenativ till kåpglas "pinsen"

mitt blev tillräckligt snyggt..har lugnt kvar d så...ska ända sälja den snart :tungan

^XceeD^ skrev:
mitt blev tillräckligt snyggt..har lugnt kvar d så...ska ända sälja den snart :tungan

Nej, det ska du inte. :hihi

För vi (sacarisas och croc med) ska ut och köra sen när jag och croc får våra körkort.

:)

Padde skrev:
Nej, det ska du inte. :hihi

För vi (sacarisas och croc med) ska ut och köra sen när jag och croc får våra körkort.

:)

haha....fan då :P..får väl vänta till våren...då ska jag ta mellankort o börja glida på min Virago 535 som jag fick av morsan för några dagar sen :)...får nöja mej me den så länge tills jag har cash till en lite roligare maskin :D

^XceeD^ skrev:
haha....fan då :P..får väl vänta till våren...då ska jag ta mellankort o börja glida på min Virago 535 som jag fick av morsan för några dagar sen :)...får nöja mej me den så länge tills jag har cash till en lite roligare maskin :D

Du går alså från en Mito till en Virago.

Vilken är roligast?

^XceeD^ skrev:

fick du en virago bara sådär? :3freak

Isf om du ska ta mellankort, sälj cagivan, sälj viragon, då har du ju fasen en ny r6a nästan. :hihi

Padde skrev:
Du går alså från en Mito till en Virago.

Vilken är roligast?

Miton e ju duktigt mycke snabbare :D..men viragon går ju mjukt som faen...kardandrivt på den :tungan ..
har ju inte kört viragon så mycke så d e lite svårt o svara på d än...men än så länge så e ju miton roligare :gnissla

Last edited:
uggla skrev:
fick du en virago bara sådär? :3freak

Isf om du ska ta mellankort, sälj cagivan, sälj viragon, då har du ju fasen en ny r6a nästan. :hihi

nu e d ju så här att morsan köpte viragon till mej för att hon visste att jag bara kommer köra den ett litet tag tills jag har pengar till en annan..så hennes plan e ju att ta över den när jag tycker den e tråkig..morsan e allt bra smart hon :lol :Bugar..men när jag säljer miton så e jag ju på rätt bra väg till en annan ;)..men nog kommer man ta viragon o köra ut o glida me ngn gång nästa sommar

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back