Hjälp med altenativ till kåpglas "pinsen"

mitt blev tillräckligt snyggt..har lugnt kvar d så...ska ända sälja den snart :tungan

^XceeD^ skrev:
mitt blev tillräckligt snyggt..har lugnt kvar d så...ska ända sälja den snart :tungan

Nej, det ska du inte. :hihi

För vi (sacarisas och croc med) ska ut och köra sen när jag och croc får våra körkort.

:)

Padde skrev:
Nej, det ska du inte. :hihi

För vi (sacarisas och croc med) ska ut och köra sen när jag och croc får våra körkort.

:)

haha....fan då :P..får väl vänta till våren...då ska jag ta mellankort o börja glida på min Virago 535 som jag fick av morsan för några dagar sen :)...får nöja mej me den så länge tills jag har cash till en lite roligare maskin :D

^XceeD^ skrev:
haha....fan då :P..får väl vänta till våren...då ska jag ta mellankort o börja glida på min Virago 535 som jag fick av morsan för några dagar sen :)...får nöja mej me den så länge tills jag har cash till en lite roligare maskin :D

Du går alså från en Mito till en Virago.

Vilken är roligast?

^XceeD^ skrev:

fick du en virago bara sådär? :3freak

Isf om du ska ta mellankort, sälj cagivan, sälj viragon, då har du ju fasen en ny r6a nästan. :hihi

Padde skrev:
Du går alså från en Mito till en Virago.

Vilken är roligast?

Miton e ju duktigt mycke snabbare :D..men viragon går ju mjukt som faen...kardandrivt på den :tungan ..
har ju inte kört viragon så mycke så d e lite svårt o svara på d än...men än så länge så e ju miton roligare :gnissla

Last edited:
uggla skrev:
fick du en virago bara sådär? :3freak

Isf om du ska ta mellankort, sälj cagivan, sälj viragon, då har du ju fasen en ny r6a nästan. :hihi

nu e d ju så här att morsan köpte viragon till mej för att hon visste att jag bara kommer köra den ett litet tag tills jag har pengar till en annan..så hennes plan e ju att ta över den när jag tycker den e tråkig..morsan e allt bra smart hon :lol :Bugar..men när jag säljer miton så e jag ju på rätt bra väg till en annan ;)..men nog kommer man ta viragon o köra ut o glida me ngn gång nästa sommar

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back