Coola Ola skrev:Man måste ju inte äta fisk bara för att man bjuder på korv.
Så sant... är jag på det humöret så struntar jag i fisken men låter dem mumsa på korven!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Coola Ola skrev:Man måste ju inte äta fisk bara för att man bjuder på korv.

Skit i korven, bjud på knark. Då lovar jag att dom släpper till!!!korvgubbe skrev:Så sant... är jag på det humöret så struntar jag i fisken men låter dem mumsa på korven!![]()
Nitrogen skrev:Skit i korven, bjud på knark. Då lovar jag att dom släpper till!!!

Jag släpper till oavsett...korvgubbe skrev:Talar du efter egen erfarenhet?![]()
....trodde det var diamanter som gällde...![]()

Nitrogen skrev:Jag släpper till oavsett...![]()
korvgubbe skrev:....fler borde ha den inställningen... Jag är inte kräsen så jag förstår inte varför de är det...
Jag är kräsen, men har fått för mig att du är snygg!korvgubbe skrev:....fler borde ha den inställningen... Jag är inte kräsen så jag förstår inte varför de är det...
Nitrogen skrev:Jag är kräsen, men har fått för mig att du är snygg!![]()

Knip igen kakhålet, ser du inte att jag försöker ragga?Långa farbron skrev:Sluta knarka![]()
Nitrogen skrev:Jag är kräsen, men har fått för mig att du är snygg!![]()
Nitrogen skrev:Knip igen kakhålet, ser du inte att jag försöker ragga?
jag är rik, så jag behöver inte låna pengar för att tillgodose mitt behov av knark.Långa farbron skrev:Nej ,jag trodde du ville låna pengar.
HönaPower skrev:Ärligt talat, om du bara är 16 bast & drack 4 stora stark, + 10 st shots...sen en lakritsshot....så är det inte SÅ jättemärkligt att du mådde pyton....![]()
Det du upplevde var att DÄCKA.....
HönaPower skrev:Ärligt talat, om du bara är 16 bast & drack 4 stora stark, + 10 st shots...sen en lakritsshot....så är det inte SÅ jättemärkligt att du mådde pyton....![]()
Det du upplevde var att DÄCKA.....
Det kan bero lite på vad och hur mycket man ätit också. Samt om man har ägnat sig åt någon fysisk aktivitet eller inte. Har man jobbat som en byggjobbare hela dagen utan att äta eller dricka så krävs det inte särskilt mycket för att man ska däcka.Svanen skrev:Det är vell inte hela världen med det drickat..
3 stora till så hade kanske jag legat!
Fel flicka...korvgubbe skrev:....trodde det var diamanter som gällde...![]()
Esquire skrev:Det kan bero lite på vad och hur mycket man ätit också. Samt om man har ägnat sig åt någon fysisk aktivitet eller inte. Har man jobbat som en byggjobbare hela dagen utan att äta eller dricka så krävs det inte särskilt mycket för att man ska däcka.

|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem