Hjälp jag tror jag har blivigt drogad!

korvgubbe skrev:
....fler borde ha den inställningen... Jag är inte kräsen så jag förstår inte varför de är det...

Det är nog pga de konstiga gröna fläckarna du har på näsan.

Nitrogen skrev:
Jag är kräsen, men har fått för mig att du är snygg! ;)

Nej, att markus är lite småhet på mig har inget med mitt utseende att göra... han är bara sugen på mig för att jag har ett übertight skinnställ...

HönaPower skrev:
Ärligt talat, om du bara är 16 bast & drack 4 stora stark, + 10 st shots...sen en lakritsshot....så är det inte SÅ jättemärkligt att du mådde pyton.... :rolleyes:

Det du upplevde var att DÄCKA.....

'

:hoppskrat :hoppskrat

HönaPower skrev:
Ärligt talat, om du bara är 16 bast & drack 4 stora stark, + 10 st shots...sen en lakritsshot....så är det inte SÅ jättemärkligt att du mådde pyton.... :rolleyes:

Det du upplevde var att DÄCKA.....

Det är vell inte hela världen med det drickat..
3 stora till så hade kanske jag legat!

Men det låter som dom har gett dig något konstigt. Antagligen inget som en riktig narkoman skulle dra sig för att ta 10 ggr så mycket av.

Kan berätta en lite historia om en brud i min klass morsa:

Dom var ute, bruden och hennes morsa och hennes pojkvän.
Morsan drack ca. 6 33cl öl. Alltså hon var inte mer än salongsberusad.

På vägen hem så fick hon spel, totalt!
Hon slog med knytnävar mot allt och alla i bilen och slog sen mot rutan ett tag samtidigt som hon skrek som en grottmänniska.

Pojkvännen dängde till henne så hon däckade varefter dom körde henne raka vägen till sjukan där hon fick ligga resten av natten.

Jag har inte fått reda på vad det var dom hade spetsat med men något skumt var det iallafall.
Ska ta reda på det imorgon.

Svanen skrev:
Det är vell inte hela världen med det drickat..
3 stora till så hade kanske jag legat!
Det kan bero lite på vad och hur mycket man ätit också. Samt om man har ägnat sig åt någon fysisk aktivitet eller inte. Har man jobbat som en byggjobbare hela dagen utan att äta eller dricka så krävs det inte särskilt mycket för att man ska däcka.

korvgubbe skrev:
....trodde det var diamanter som gällde... :tungan
Fel flicka...

Esquire skrev:
Det kan bero lite på vad och hur mycket man ätit också. Samt om man har ägnat sig åt någon fysisk aktivitet eller inte. Har man jobbat som en byggjobbare hela dagen utan att äta eller dricka så krävs det inte särskilt mycket för att man ska däcka.

True, true..

Sen beror det ju på tolerans också.
Jag kan dricka ganska mycket, men blir full väldigt lätt :tomten
Det händer helt enkelt inte så mycket efter 5 stora. Tills man kommit en bit, då blir jag släpad hem.

Ifall man är full och sveper nånting starkt så kan det bli fel, det kan lätt bli droppen som får bägaren att rinna över så att man börjar må dåligt. Sen då man spytt så blir man ju i jävligt dåligt skick för att det var så jobbigt. Sen om man är riktigt bakis så tycker jag då att allting smakar äckligt som fan. ifall det inte otroliga mängder flott i maten då, typ en flottig pizza med bearnaisesås eller en burgare brukar funka bra dagen efter.

*/ ?>
Back