Hjälp jag tror jag har blivigt drogad!

Jag tror du fick GHB eller GBL, sen ville dom våldta dig.

Jag fick förövrigt syra (LSD) i min öl en gång när jag var i Amsterdam, det var dock ganska tacksamt för jag hade kul. :rolleyes:

Solid snake skrev:
Jävla knarkartråd!! :4skrika

Fan nu kan du kalla mig punkare skit! :huvet

HönaPower skrev:
Ärligt talat, om du bara är 16 bast & drack 4 stora stark, + 10 st shots...sen en lakritsshot....så är det inte SÅ jättemärkligt att du mådde pyton.... :rolleyes:

Det du upplevde var att DÄCKA.....

Hmm de har ja vart med om för men de här va inte fylla. i alla falll inte som den brukar bli för mig. Men det kan väll ligga nått i du säger och jag hoppas du har rätt.

korvgubbe skrev:
Det finns det väl fler som karaktäriseras av även om de söker andra typer av reaktioner! :hihi

Jag vet, en del killar har ju till och med lagt upp bilder på sig själva med kåtglansig blick som profilbild och jag har hört att en del riktiga pervon har foto på sig själv med ovan nämnd blick och sidbena som MSN-avatar, men det vore ju alldeles för magstarkt så det kan inte vara sant.

Markus skrev:
Jag gillar inte fisk. :mad:

Nej, det blev plötligt väldigt uppenbart! :tungan
(Däremot slipper man fisklukten om man säger åt dem att duscha först.. du behöver inte ge upp dem helt bara för det)

Är du den som ger eller den som tar?

korvgubbe skrev:
Nej, det blev plötligt väldigt uppenbart! :tungan
(Däremot slipper man fisklukten om man säger åt dem att duscha först.. du behöver inte ge upp dem helt bara för det)

Är du den som ger eller den som tar?

Man måste ju inte äta fisk bara för att man bjuder på korv.

*/ ?>
Back