Hjälp innan bestiktning, som närmnar sejj!

Mr.Horsepower

Ny medlem
Gick med
4 May 2007
Hoj
Honda NS125R2H-87 med Jollymoto effektsystem (såld)
Jag har letat runt på de flesta hojförsäljare och hemsidor, men jag kan inte få tag i något än originaldreven till min hojj. ( Honda NS 125 R2H-87 ) :va
Vill dreva ner hojjen för att få ut bättre axx så att den blir lite roliare att köra.
Vill också köpa nytt/nya drev samtidigt som jag ändå köper ny kedja så att hojjen går igenom besiktningen. Hjälp snarast eftersom besiktningen närmar sig!
All hjälp uppskattas hjärtleligt:)
/ Tack på förhand:tummenupp

Last edited:
är drevet helt slut eller?

på en sån grej kan dom säkert vara snälla, om du säger att du har bäställt grejer osv.

Mighty Leif
Funkar inte att använda det gamla drevet lr??

Mr EmCom är drevet helt slut eller?

på en sån grej kan dom säkert vara snälla, om du säger att du har bäställt grejer osv.

Ja! Drevet är helt slut, och jag ska nu på ombesiktning, även om den går igenom så skulle jag väldigt gärna vilja dreva ner hojjen:)

Lama eeeeeeh!

Kör på baa va fan

Jomenvisst, hela drivpaketet e helt slut men du anser att det bara e att köra tills kedjan hoppar och låsar bakhjulet, man hamnar på sjukhus o man kan inte köra MC på ett bra tag och hojjen blir skrot....Det va ju moget och förnuftigt sagt:såjaponken

Mighty Leif
Funkar inte att använda det gamla drevet lr??

Mr EmCom är drevet helt slut eller?

Ja! Drevet är helt slut, och jag ska nu på ombesiktning, även om den går igenom så skulle jag väldigt gärna vilja dreva ner hojjen:)

Lama eeeeeeh!

Kör på baa va fan

Jomenvisst, hela drivpaketet e helt slut men du anser att det bara e att köra tills kedjan hoppar och låsar bakhjulet, man hamnar på sjukhus o man kan inte köra MC på ett bra tag och hojjen blir skrot....Det va ju moget och förnuftigt sagt:såjaponken

.....:gnissla

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back