Hjälp innan bestiktning, som närmnar sejj!

Mr.Horsepower

Ny medlem
Gick med
4 May 2007
Hoj
Honda NS125R2H-87 med Jollymoto effektsystem (såld)
Jag har letat runt på de flesta hojförsäljare och hemsidor, men jag kan inte få tag i något än originaldreven till min hojj. ( Honda NS 125 R2H-87 ) :va
Vill dreva ner hojjen för att få ut bättre axx så att den blir lite roliare att köra.
Vill också köpa nytt/nya drev samtidigt som jag ändå köper ny kedja så att hojjen går igenom besiktningen. Hjälp snarast eftersom besiktningen närmar sig!
All hjälp uppskattas hjärtleligt:)
/ Tack på förhand:tummenupp

Last edited:
är drevet helt slut eller?

på en sån grej kan dom säkert vara snälla, om du säger att du har bäställt grejer osv.

Mighty Leif
Funkar inte att använda det gamla drevet lr??

Mr EmCom är drevet helt slut eller?

på en sån grej kan dom säkert vara snälla, om du säger att du har bäställt grejer osv.

Ja! Drevet är helt slut, och jag ska nu på ombesiktning, även om den går igenom så skulle jag väldigt gärna vilja dreva ner hojjen:)

Lama eeeeeeh!

Kör på baa va fan

Jomenvisst, hela drivpaketet e helt slut men du anser att det bara e att köra tills kedjan hoppar och låsar bakhjulet, man hamnar på sjukhus o man kan inte köra MC på ett bra tag och hojjen blir skrot....Det va ju moget och förnuftigt sagt:såjaponken

Mighty Leif
Funkar inte att använda det gamla drevet lr??

Mr EmCom är drevet helt slut eller?

Ja! Drevet är helt slut, och jag ska nu på ombesiktning, även om den går igenom så skulle jag väldigt gärna vilja dreva ner hojjen:)

Lama eeeeeeh!

Kör på baa va fan

Jomenvisst, hela drivpaketet e helt slut men du anser att det bara e att köra tills kedjan hoppar och låsar bakhjulet, man hamnar på sjukhus o man kan inte köra MC på ett bra tag och hojjen blir skrot....Det va ju moget och förnuftigt sagt:såjaponken

.....:gnissla

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back