Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yes. Försäkringsbolaget lovade mig i alla fall att betalningen kommer gå igenom nu i början på nästa vecka. Så man kan ju hoppas på någon magisk super verkstad i Holland som är jätte effektiv ala tysk anda. Får se om det händer dock. Försöker hålla hoppet och optimismen uppe!![]()
Nästa vecka är tentavecka, och hojen ska bli färdig till slutet på nästa veckaså nu funderar jag på att köpa en extra goPro och filma lite små turer kring Nederländerna då det ska bli varmt och fint nu i nästa vecka 23 grader!! Kanske till och med kan bjuda på en liten hoj rulle nu i höstmörket för att göra er avis. Kan inte sluta tänka på hojen, ser fram emot att få köra så jävla mycket just nu. Snart 2 månader sedan jag körde sist...
![]()
Jobbigt att hitta några fina vägar här, bara 50 överallt och in i grannbyar, 2 km mellan varje by. Saknar svenska vägar, frihet och tomhet!
Jobbigt att hitta några fina vägar här, bara 50 överallt och in i grannbyar, 2 km mellan varje by. Saknar svenska vägar, frihet och tomhet!
Jobbigt att hitta några fina vägar här, bara 50 överallt och in i grannbyar, 2 km mellan varje by.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |