Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Anton_Ljunghusen skrev:1,5 cm spel låter aningen lite tycker jag, men det varierar ju bland hojarna vad dom vill ha.. Va det uppmätt när du sitter på hojen eller när den står på stödet?
erik skrev:Felaktig kedjespänning eller dåligt smord kedja kan ge dom konstigaste missljuden. Kolla även att bakhjulet är monterat rakt.
Mulles skrev:Tror det är alldeles för lite med 1.5 cm. Räkna med det dubbla så kanske du hamnar rätt
Mulles skrev:Tror det är alldeles för lite med 1.5 cm. Räkna med det dubbla så kanske du hamnar rätt
Anizjr skrev:tror du att de e de som gör så att de låter på tvåans växel??? gärna en förklaring till varför de kan låta på just den växeln men inte på ngn annan???
Ska släppa lite på spelet...får se om de låter sen...
Tack!
Anizjr skrev:jag har ställt in hjulet enligt uppmätningarna på baksvingen som finns...och de e lika på båda sidor...kan de vara så att den e för spänd?? men isf varför låter den enbart `på tvåans växel????
erik skrev:Missljud vid hård motorbroms eller även vid enbart gasavslag? Är det vid hård motorbroms beror det kanske på att det är först då som det bryter ordentligt i kedjan...
Anizjr skrev:de va uppmätt när den stog på depå stödet... och vanliga stödet....???
Anizjr skrev:Ngn som e high på växellådor...?? de ligger till så här att idag så bytte jag bakdäck när ja satte på de nya bakdäcket å spände kedjan (1,5 cm spel) å körde en tur så började de knacka på tvåans växel vid motorbromsning.... de e endart på tvåan som de knackar..... Hjälp.... ??? ngn som har en aning om va de kan vara????
Tack på förhand
Anizjr

|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|