Hjälp att hitta hjälm..

MR. SCH

Mr sch
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
R1 03
Kan någon hjälpa mig att hitta en Nitro n800v (svart) i sverige!! Hade tänkt beställa den från USA el England men dom har haft problem med att skicka den till sverige. Även tacksam om någon vet någon svensk webshop där man kan köpa ogk hjälmar el andra fräna hjälmar!! :)

MR. SCH skrev:
Kan någon hjälpa mig att hitta en Nitro n800v (svart) i sverige!! Hade tänkt beställa den från USA el England men dom har haft problem med att skicka den till sverige. Även tacksam om någon vet någon svensk webshop där man kan köpa ogk hjälmar el andra fräna hjälmar!! :)
köp aldrig en hjälm utan att prova den ordentligt, tänk dig att du köper världens häftigaste hjälm och den passar dåligt pga huvudform mm. och du kommer i 190 och pottan åker upp och täcker synfältet.

MR. SCH skrev:
Kolla med mitonga , tror att de är genag för både OGK och Nitro. På deras hemsida har man iallafall kunnat söka återförsäljare. OGK är grymt skön iallafall ... passar mig perfa :tummenupp

EDIT: Sen som vanligt ...

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...