Hjälp att hitta hjälm..

MR. SCH

Mr sch
Gick med
24 Sep 2004
Ort
..
Hoj
R1 03
Kan någon hjälpa mig att hitta en Nitro n800v (svart) i sverige!! Hade tänkt beställa den från USA el England men dom har haft problem med att skicka den till sverige. Även tacksam om någon vet någon svensk webshop där man kan köpa ogk hjälmar el andra fräna hjälmar!! :)
 
MR. SCH skrev:
Kan någon hjälpa mig att hitta en Nitro n800v (svart) i sverige!! Hade tänkt beställa den från USA el England men dom har haft problem med att skicka den till sverige. Även tacksam om någon vet någon svensk webshop där man kan köpa ogk hjälmar el andra fräna hjälmar!! :)
köp aldrig en hjälm utan att prova den ordentligt, tänk dig att du köper världens häftigaste hjälm och den passar dåligt pga huvudform mm. och du kommer i 190 och pottan åker upp och täcker synfältet.
 
MR. SCH skrev:
Kan någon hjälpa mig att hitta en Nitro n800v (svart) i sverige!! Hade tänkt beställa den från USA el England men dom har haft problem med att skicka den till sverige. Även tacksam om någon vet någon svensk webshop där man kan köpa ogk hjälmar el andra fräna hjälmar!! :)
Kolla med mitonga , tror att de är genag för både OGK och Nitro. På deras hemsida har man iallafall kunnat söka återförsäljare. OGK är grymt skön iallafall ... passar mig perfa :tummenupp

EDIT: Sen som vanligt ...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top