Hjälp ang tatuering...

Therudeboy skrev:
Tycker pierca sig är mer skrämmande än tatuera sig, sedan så får du ju känna på nålen innan dom kör igång så då märker du om du kommer klara det eller ej. Lycka till //T

Jag tyckte inte att det gjorde ont att göra min piercing. Fast nu e den juh borta. Och jag måste göra en ny. Kanske gör ondare andra gången... :va

Jag får väl försöka bita ihop när jag ska göra tatueringen sen. Brukar va duktig på att koppla bort tankar och sånt. Kanske inte blir så nervös. Har juh genomgått en del operationer. Så jag e van vid nålar... :)

// Lena
 
Lilla_Tingeling skrev:
Jag tyckte inte att det gjorde ont att göra min piercing. Fast nu e den juh borta. Och jag måste göra en ny. Kanske gör ondare andra gången... :va

Jag får väl försöka bita ihop när jag ska göra tatueringen sen. Brukar va duktig på att koppla bort tankar och sånt. Kanske inte blir så nervös. Har juh genomgått en del operationer. Så jag e van vid nålar... :)

// Lena



Precis samma sak säger jag om min tatuering, visst gjorde den lite ont längstner precis vid handleden och precis vid armveket men resten gjorde inte ont i den bemärkelsen att jag led.

Också van vid nålar efter många operationer men pierca sig är jag livrädd för.
 
:va hmmmm själv anser ajg att de inte gör ont vare sig att pierca sig eller att tatuera sig. För att svara på en fråga rakt av ja jag har hög smärt tröskerl och ja jag har tatueringar där dt kan kännas när man blir tatuerad....har tre och håller på att leta efter en lämplig tribal att sätta runt ena överarmen (då anklarna redan är tatuerade :) )
Har piercat bröstvårtorna och kan säga så här till Ting.....du har ju själt gjort en i naveln... det gör knapast mer ont att göra den lilla tribalen melan skuldrorna. Så det är bara att boka tid för att fästa bläck under huden :tummenupp
(för er rättstavare här på SH jag har just komme hem från jobbet och är dö trött, borde kanske inte skriva svar men men ni får ta alla mina felstavningar) :tungan

EDIT: två har jag gjort i Sundsvall hos Cliford han kan jag rekomendera åt dom i de trakterna. :tummenupp
Den sista gjorde jag nu i höstas på tatuerarmässan hos en från italien. :)
 
Therudeboy skrev:
Någon släktsköld eller vad är det där?

Tjena. varit på jobbet 2 dygn så jag har inte kunnat svara

Japp det är vapenskölden för familjen, tänkte att det kunde vara originellt att ha :)
 
stony skrev:
Tjena. varit på jobbet 2 dygn så jag har inte kunnat svara

Japp det är vapenskölden för familjen, tänkte att det kunde vara originellt att ha :)



Polaren har också tatuerat in sin, fast på armen.

Nice för övrigt.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top