Hjälp ang tatuering...

Therudeboy skrev:
Tycker pierca sig är mer skrämmande än tatuera sig, sedan så får du ju känna på nålen innan dom kör igång så då märker du om du kommer klara det eller ej. Lycka till //T

Jag tyckte inte att det gjorde ont att göra min piercing. Fast nu e den juh borta. Och jag måste göra en ny. Kanske gör ondare andra gången... :va

Jag får väl försöka bita ihop när jag ska göra tatueringen sen. Brukar va duktig på att koppla bort tankar och sånt. Kanske inte blir så nervös. Har juh genomgått en del operationer. Så jag e van vid nålar... :)

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
Jag tyckte inte att det gjorde ont att göra min piercing. Fast nu e den juh borta. Och jag måste göra en ny. Kanske gör ondare andra gången... :va

Jag får väl försöka bita ihop när jag ska göra tatueringen sen. Brukar va duktig på att koppla bort tankar och sånt. Kanske inte blir så nervös. Har juh genomgått en del operationer. Så jag e van vid nålar... :)

// Lena

Precis samma sak säger jag om min tatuering, visst gjorde den lite ont längstner precis vid handleden och precis vid armveket men resten gjorde inte ont i den bemärkelsen att jag led.

Också van vid nålar efter många operationer men pierca sig är jag livrädd för.

:va hmmmm själv anser ajg att de inte gör ont vare sig att pierca sig eller att tatuera sig. För att svara på en fråga rakt av ja jag har hög smärt tröskerl och ja jag har tatueringar där dt kan kännas när man blir tatuerad....har tre och håller på att leta efter en lämplig tribal att sätta runt ena överarmen (då anklarna redan är tatuerade :) )
Har piercat bröstvårtorna och kan säga så här till Ting.....du har ju själt gjort en i naveln... det gör knapast mer ont att göra den lilla tribalen melan skuldrorna. Så det är bara att boka tid för att fästa bläck under huden :tummenupp
(för er rättstavare här på SH jag har just komme hem från jobbet och är dö trött, borde kanske inte skriva svar men men ni får ta alla mina felstavningar) :tungan

EDIT: två har jag gjort i Sundsvall hos Cliford han kan jag rekomendera åt dom i de trakterna. :tummenupp
Den sista gjorde jag nu i höstas på tatuerarmässan hos en från italien. :)

Therudeboy skrev:
Någon släktsköld eller vad är det där?

Tjena. varit på jobbet 2 dygn så jag har inte kunnat svara

Japp det är vapenskölden för familjen, tänkte att det kunde vara originellt att ha :)

stony skrev:
Tjena. varit på jobbet 2 dygn så jag har inte kunnat svara

Japp det är vapenskölden för familjen, tänkte att det kunde vara originellt att ha :)

Polaren har också tatuerat in sin, fast på armen.

Nice för övrigt.

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing