Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
reklam nisse skrev:vill inte lägga mig i men man använder ingen STÖRRE nål.
man använder FLER nålar.![]()
reklam nisse skrev:om man nu gnäller över vad de kostar på en studio så ska man ge FAN i o tattuera sig över huvud taget
jag ser inte direkt att ni skiter i vad era hojar kostar![]()
man får vad man betalar för![]()
Vad kostar ett band hos en studio? Är det ngn. som har tips på nån snygg??Therudeboy skrev:Beror ju helt på om du gör det på en studio eller privat. Här nere betalar man normalt 1000:- för ett band hos någon privatperson.
Therudeboy skrev:Exakt var gnäller jag om priserna?Sa bara att det kostar olika mellan studio och privat. Har själv gjort en tattoo hos en privat men nästa kommer jag åka över till England för att göra, då i studio och inget whine över det
![]()
jag menar att man ska INTE gnälla när studion sätter priser det kostar för ett nogrannt handarbete, o man alltid betala mer i studio än hos någon hemma knackare,
Mirran skrev:Vad kostar ett band hos en studio? Är det ngn. som har tips på nån snygg??
Mirran skrev:Vad kostar ett band hos en studio? Är det ngn. som har tips på nån snygg??
Tack för det,är lite feg så jag får nog ta mig en funderare.Pinky skrev:Ring min brorsa, han gör det för en bra peng...har precis fått jobb i en studio nu också, men jag kanska kan fixa "kompispris" till dig...jag tycker iaf att han e bra
EDIT: såg att det inte var detta du frågade efter..men men
kiko skrev:Det känns ...
Mycket beror ju på din smärttröskel, insidan av under- och överarmarna gör klart ondare i varje fall.
Lilla_Tingeling skrev:Såhär ser tatueringen som jag vill ha ut...
// Lena

Mirran skrev:Vad kostar ett band hos en studio? Är det ngn. som har tips på nån snygg??
så blir den billigare.... 
Tack för tipsetmjukis skrev:Jag betalade 3000 för min tribal som går runt min överarm, den är 45 lång och ca 8-10 cm hög, hyffs stor alltså.(så fick ja med mitt överarmsmått oxå)
Gadda mej på Viking i Linköping, dom är kända för att vara lite dyra men är väldigt duktiga.
Men jag antar att du bara vill ha ett smalt band? Typ en taggtråd eller liknande? Svårt att säga eftersom detaljrikedom etc sätter priset.. men mellan 1-2000 får du nog pynta...
Men du är ju tjej, visaså blir den billigare....
![]()

Lilla_Tingeling skrev:Såhär ser tatueringen som jag vill ha ut...
// Lena
Miss_Orchidee skrev:Uch vad snygg!! den tycker jag absolut att du ska genomlida!!! skit snygg! sätt den så att du kan täcka den om det skulle behövas bara....![]()
reklam nisse skrev:man får vad man betalar för![]()
Lilla_Tingeling skrev:Men klarade jag av att göra min piercing så ska jag väl förhoppningsvis palla med att göra tatueringen.![]()
// Lena
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |