HjälmVisir

Det blir duktig ränta på den har jag en känska av. :arsele :tungan

Såklart. Eftersom jag enligt vissa på forumet tjänar pengar på allt så är ju räntan monstruös. Och vad ni inte vet är att Onedreamer måste betala mig minst 100kr per visir han gruppköper så inte jag hamnar utanför vinsten:tummenupp:yoparty

Såklart. Eftersom jag enligt vissa på forumet tjänar pengar på allt så är ju räntan monstruös. Och vad ni inte vet är att Onedreamer måste betala mig minst 100kr per visir han gruppköper så inte jag hamnar utanför vinsten:tummenupp:yoparty

Exakt!! :fakta
Han är ju trots allt inne på ditt territorium och försöker tjäna lite kosing.

Aj då det tänkte jag inte på,får nog fly landet då :D

Här kommer korrekt lista:

1. Onedreamer - Betalat 543:-

2. Meteorita - Betalat 317:-

3. stone Cold - Betalat 534:-

4. Ojjan - Betalat 483:-

5. Mr K - Betalat 245:-

6. aidem - Betalat 375:-

7. sajklan - Betalat 390:-

8. Nilssson_ - Betalat 535:-

9. _Mia_ - Betalat 797:-

10. Dede - Betalat 670:-

11. lomma_rider - Betala 535:-

12. Spixer - Betalat 543:-

13. Gromit - Betalat 453:-

14. sideline - Betalat 1729:-

15. swish - Betalat 535:-

16. JesperN - Betalat 543:-

17. Bunde - Betalat 914:-

18. Fajfor - Betalat 453:-

19. tsunami - Betalat 3728:-

Sen kommer alla behöva lägga 20:- per person ytterligare då dels tar banken 75:- för utlandbetalningar(Ta betalt är dem duktiga på!!) och sen blev kursen lite mer än dem 10,90 jag räknade på. Ni ser kursen och bankens avgift plus total beloppet på vårt på skärmdumpen nedan.

Med min pengakurs så hade det blivit 14 322:- totalt nu blev det med aktuell dagskurs och bankens skitavgift på 75:- 14 703,99.

Så mellan skillnaden landade på 381,99/19= 20:-

Har efter all tid jag lagt ner på detta inte lusta att betala dessa pengarna ytterligare så ni alla får gärna föra över 20:- per skalle till samma konto så slipper jag iaf gå minus på detta gruppköp.

View attachment 307448

//Christofer

Sen kommer alla behöva lägga 20:- per person ytterligare då dels tar banken 75:- för utlandbetalningar(Ta betalt är dem duktiga på!!) och sen blev kursen lite mer än dem 10,90 jag räknade på. Ni ser kursen och bankens avgift plus total beloppet på vårt på skärmdumpen nedan.

Med min pengakurs så hade det blivit 14 322:- totalt nu blev det med aktuell dagskurs och bankens skitavgift på 75:- 14 703,99.

Har efter all tid jag lagt ner på detta inte lusta att betala dessa pengarna ytterligare så ni alla får gärna föra över 20:- per skalle till samma konto så slipper jag iaf gå minus på detta gruppköp.

View attachment 307448

//Christofer

Välkommen till gruppköpens hårda värld... Du förstår att Mr K tjänat miljooooner på alla gruppköp han gjort!:yoparty

Aj då det tänkte jag inte på,får nog fly landet då :D

Här kommer korrekt lista:

1. Onedreamer - Betalat 543:-

2. Meteorita - Betalat 317:-

3. stone Cold - Betalat 534:-

4. Ojjan - Betalat 483:-

5. Mr K - Betalat 245:-

6. aidem - Betalat 375:-

7. sajklan - Betalat 390:-

8. Nilssson_ - Betalat 535:-

9. _Mia_ - Betalat 797:-

10. Dede - Betalat 670:-

11. lomma_rider - Betala 535:-

12. Spixer - Betalat 543:-

13. Gromit - Betalat 453:-

14. sideline - Betalat 1729:-

15. swish - Betalat 535:-

16. JesperN - Betalat 543:-

17. Bunde - Betalat 914:-

18. Fajfor - Betalat 453:-

19. tsunami - Betalat 3728:-

View attachment 307448

//Christofer

Har fört över dom sista cashen till dig så du vet =)

View attachment 307448

//Christofer

Kan man betala den tjugan när man hämtar visiret så är det smidigare? Om du får 15st inbetalningar på 20kr hur vet du då vem som betalat?
Alla banker kan inte lämna meddelande gratis till andra.

Bara ett tips från ett gruppköpsproffs som endast lever på detta på en ö i havet ...... eller nått :D:arsele:tuttar:krama:banana

Välkommen till gruppköpens hårda värld... Du förstår att Mr K tjänat miljooooner på alla gruppköp han gjort!:yoparty

Ungefär likadant som Avställningsbalen 2009 .... den gick vi fint i vinst på :tummenupp:arsele ....... eller hur va det????:va

Haha hoppas fan jag och emilio_ får vår del av kakan då!!:va

Shyyyy shyyy ... bästa priset killen och under bordet svart på vitt:yoparty

Haha ja vad jag hört ska han efter oljefatsinköpet flytta till bali :D
:tummenupp

Jag ska ju bli granne med dig ... vi ska ju leva på alla våra gruppköp tills vi dör.

Last edited:
Kan man betala den tjugan när man hämtar visiret så är det smidigare? Om du får 15st inbetalningar på 20kr hur vet du då vem som betalat?

Är det OK med Mr K:s lösning eller skall jag in med en 20:a idag?

Bara ett tips från ett gruppköpsproffs som endast lever på detta på en ö i havet ...... eller nått :D:arsele:tuttar:krama:banana

NI SOM INTE KAN/VILL FÖRA ÖVER KAN BETALA PÅ PLATS VID AVHÄMTNING!KOM IHÅG ATT SKRIVA NICK OM NI GÖR ÖVERFÖRING SÅ JAG HAR KOLL VEM SOM BETALT!:tummenupp

Är det OK med Mr K:s lösning eller skall jag in med en 20:a idag?

Det går bra med Mr K:s alternativ för er som inte vill/kan föra över.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT