Mr K
I win, you loose!
Vilken vänlig själ då?![]()
Kan jag låna ut pengar till en hjälm till min pojkv.... samb ...... hmmmm .... RebeX bror Mr.Angus så hade det nog gått att lösa till löningen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan jag låna ut pengar till en hjälm till min pojkv.... samb ...... hmmmm .... RebeX bror Mr.Angus så hade det nog gått att lösa till löningen![]()
Du är gullig du, men det är kanske lite sent nu?![]()
fråga inte mig ... det är inte jag som ska beställa. Vill du låna så kan jag lägga ut till löningen denna månaden![]()
Kan jag låna ut pengar till en hjälm till min pojkv.... samb ...... hmmmm .... RebeX bror Mr.Angus så hade det nog gått att lösa till löningen![]()
Om han inte redan skickat beställningen vill jag det!![]()
MOAHAHAHHA!!! NI e allt ett gulligt par, å ni kallar ju varandra för älskling så....![]()
Då är switshans visir betalt
Visirswish 1250424858 2010-04-23 Finn 535,00
Det blir duktig ränta på den har jag en känska av.![]()
![]()
Såklart. Eftersom jag enligt vissa på forumet tjänar pengar på allt så är ju räntan monstruös. Och vad ni inte vet är att Onedreamer måste betala mig minst 100kr per visir han gruppköper så inte jag hamnar utanför vinsten![]()
Såklart. Eftersom jag enligt vissa på forumet tjänar pengar på allt så är ju räntan monstruös. Och vad ni inte vet är att Onedreamer måste betala mig minst 100kr per visir han gruppköper så inte jag hamnar utanför vinsten![]()
Sen kommer alla behöva lägga 20:- per person ytterligare då dels tar banken 75:- för utlandbetalningar(Ta betalt är dem duktiga på!!) och sen blev kursen lite mer än dem 10,90 jag räknade på. Ni ser kursen och bankens avgift plus total beloppet på vårt på skärmdumpen nedan.
Med min pengakurs så hade det blivit 14 322:- totalt nu blev det med aktuell dagskurs och bankens skitavgift på 75:- 14 703,99.
Så mellan skillnaden landade på 381,99/19= 20:-
Har efter all tid jag lagt ner på detta inte lusta att betala dessa pengarna ytterligare så ni alla får gärna föra över 20:- per skalle till samma konto så slipper jag iaf gå minus på detta gruppköp.
View attachment 307448
//Christofer
Aj då det tänkte jag inte på,får nog fly landet då
Här kommer korrekt lista:
1. Onedreamer - Betalat 543:-
2. Meteorita - Betalat 317:-
3. stone Cold - Betalat 534:-
4. Ojjan - Betalat 483:-
5. Mr K - Betalat 245:-
6. aidem - Betalat 375:-
7. sajklan - Betalat 390:-
8. Nilssson_ - Betalat 535:-
9. _Mia_ - Betalat 797:-
10. Dede - Betalat 670:-
11. lomma_rider - Betala 535:-
12. Spixer - Betalat 543:-
13. Gromit - Betalat 453:-
14. sideline - Betalat 1729:-
15. swish - Betalat 535:-
16. JesperN - Betalat 543:-
17. Bunde - Betalat 914:-
18. Fajfor - Betalat 453:-
19. tsunami - Betalat 3728:-
Sen kommer alla behöva lägga 20:- per person ytterligare då dels tar banken 75:- för utlandbetalningar(Ta betalt är dem duktiga på!!) och sen blev kursen lite mer än dem 10,90 jag räknade på. Ni ser kursen och bankens avgift plus total beloppet på vårt på skärmdumpen nedan.
Med min pengakurs så hade det blivit 14 322:- totalt nu blev det med aktuell dagskurs och bankens skitavgift på 75:- 14 703,99.
Så mellan skillnaden landade på 381,99/19= 20:-
Har efter all tid jag lagt ner på detta inte lusta att betala dessa pengarna ytterligare så ni alla får gärna föra över 20:- per skalle till samma konto så slipper jag iaf gå minus på detta gruppköp.
View attachment 307448
//Christofer
Välkommen till gruppköpens hårda värld... Du förstår att Mr K tjänat miljooooner på alla gruppköp han gjort!![]()
Har fört över dom sista cashen till dig så du vet =)
Haha ja vad jag hört ska han efter oljefatsinköpet flytta till bali![]()
View attachment 307448
//Christofer
Välkommen till gruppköpens hårda värld... Du förstår att Mr K tjänat miljooooner på alla gruppköp han gjort!![]()
Haha hoppas fan jag och emilio_ får vår del av kakan då!!![]()
Haha ja vad jag hört ska han efter oljefatsinköpet flytta till bali
![]()
Kan man betala den tjugan när man hämtar visiret så är det smidigare? Om du får 15st inbetalningar på 20kr hur vet du då vem som betalat?
Alla banker kan inte lämna meddelande gratis till andra.
Kan man betala den tjugan när man hämtar visiret så är det smidigare? Om du får 15st inbetalningar på 20kr hur vet du då vem som betalat?
Alla banker kan inte lämna meddelande gratis till andra.
Bara ett tips från ett gruppköpsproffs som endast lever på detta på en ö i havet ...... eller nått![]()
Är det OK med Mr K:s lösning eller skall jag in med en 20:a idag?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |