diver6
Lite äldre, lite klokare.. hoppas jag ;)
- Gick med
- 8 Nov 2005
- Ort
- Hässleholm
- Hoj
- Ducati Diavel -11 Yamaha XJR 1300 -02 KTM 400 EXC -07 Honda CB 125 K3 -70
Min hjälm luktar "urban" efter en del svettande 
Jag har tagit ur inredningen och undrar hur tvättar ni?
För hand - maskin, tvättmedel - bara vatten?

Jag har tagit ur inredningen och undrar hur tvättar ni?
För hand - maskin, tvättmedel - bara vatten?

