Jag har sett KBCs nya modeller! Helt outstanding....Skall se om jag kan posta lite bilder på dem i veckan här. Bra priser också på fiberhjälmarna![]()
"KBC stands for Korean Bell Company around 20 years ago which
got shortened to KBC"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har sett KBCs nya modeller! Helt outstanding....Skall se om jag kan posta lite bilder på dem i veckan här. Bra priser också på fiberhjälmarna![]()
Mopedhjälm, nej tack!![]()
"KBC stands for Korean Bell Company around 20 years ago which
got shortened to KBC"
Tycker KBC har ett perfekt kvalité/pris förhållande...Och man slipper lägga de där 2000:- extra för att det skall vara en Shoei eller Soumy....=trams
Här e min nya till nästa år... Även fordonet
![]()
SHOEI RF-1000 PICOTTE 3
RF är väl XR i sverige?
Dom har väl ingen kvalite alls vad jag vet, rena skräpet i jämnförelse med märken som Arai, Shoei, Soumi osv.
Personligen betalar jag gärna mer för en hjälm som jag vet klarar av en krasch än och snålar på en hjälm av sämre kvalite!
När släpper dom 2008 års hjälmar till handlarna i Sverige? Och framförallt, när börjar handlarna rea ut årets modeller. Jag vill ha en av årets Shoei modeller, men det känns otaktiskt att köpa just nu... Rätt eller fel?
*edit* Just det, en fråga till, jag ska strax till New York på en liten tripp... Är det större utbud där? Billigare?
SHOEI RF-1000 PICOTTE 3
provade en shoei hjälm och den satt som en smääck,
funderar nu på att inhandla en Shoei X-Spirit, var inte en sådan jag provade, men är det bra skit?
ful dock med den där draken,, men det får man väl leva med. verkar som jag ska få den billigare också
provade en shoei hjälm och den satt som en smääck,
funderar nu på att inhandla en Shoei X-Spirit, var inte en sådan jag provade, men är det bra skit?
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |