Nej, det vet jag hur det smakar. Det finns inte bara fördelar med att slänga bort korken och dricka sådant direkt ur flaskan, men lite roligt är det.Absinth?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det vet jag hur det smakar. Det finns inte bara fördelar med att slänga bort korken och dricka sådant direkt ur flaskan, men lite roligt är det.Absinth?
Det värmer gött i kistan.Nej, det vet jag hur det smakar. Det finns inte bara fördelar med att slänga bort korken och dricka sådant direkt ur flaskan, men lite roligt är det.![]()
![]()
![]()
![]()
Nej, faktiskt inte, men det går säkert precis lika bra!Jadå det är absinth han tänker på
Nackdelen är att man blir nå sjukt packad men mår prima.. tills folk påminner än om ens bravader..Nej, det vet jag hur det smakar. Det finns inte bara fördelar med att slänga bort korken och dricka sådant direkt ur flaskan, men lite roligt är det.![]()
![]()
![]()
![]()
Nackdelen är att man blir nå sjukt packad men mår prima.. tills folk påminner än om ens bravader..
Jag flyttade en renult 5a parkera in en bil med sopptunnor va SJUKT efterhängsen på en brud höll på sätta på ett riktigt skabb (halvvägs in innser jag hur hon ser ut och springerDet var väl under ett absinthrus Strindberg välte gravstenar i Paris...och Van Gogh skar av en bit av örat.
Ta en stor bit ingerfära som du river mot ett rivjärn, ta ca en liter vatten och koka te på det.
Smaksätt med lime och lite honung så blir det lättare att få i sig.
Våran lekisfröken gav det till oss när vi var små ( och förkylda )
/ Peter
Gjorde lite nu, Fyfan vad det kom med småbitar.. Hjälpte mkt till halsen men näsan hjälper det knappast åt..
Kan man inte överleva en sketen förkylning är man en felande länk i utveckling.
Självsanering kallas lösningen.![]()
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |