HJÄLP vad står RU för

• Thread starter Thread starter highsider
  • Start date Start date
nån som hr en invite över?

Har vårdat mitt torrentleech konto i bra många år nu!

Tack på förhand.

Mvh Marcus

Söker oxå invites, någon som har över ? ( delar alltid med mig, Skötsam )

// Janne

Hej.
Bra lina, uppe 24/7 och älskar racing.
Snälla invite please.....

sorry !!
jag skall skärpa mig ,jag lovar !viste inte att andra blev drabbade av mitt snatchande...
men det finns ju så mycke bra grejer att tanka ner !!!:Bugar

jag ska skärpa mig !

dum fråga... Men exakt hur ser jag min ratio? Jag vet inte om jag sköter mig, men jag har åtminståne försökt se om jag gör det, dock utan att lyckas.

RU har den senaste tiden haft problem med att folk med bra fart på linan seedar för mycket. På så vis har det varit svårt för småfolket med taskig internetaccess att få en bra GB-Diff / Ratio.

Håll ration hyffsat normal bara.
Enkelt.

Någon som behöver en invite?

RU har den senaste tiden haft problem med att folk med bra fart på linan seedar för mycket. På så vis har det varit svårt för småfolket med taskig internetaccess att få en bra GB-Diff / Ratio.

Enkelt.

Ja tack:tummenupp

Enkelt.

Nej ett j*vla skitsnack från de som inte vill seeda så skyller de på det.
Jag har 8/1 och har i praktiken 6.5/0.75 och har aldrig haft problem med min ratio.
Tro f*n att du inte kan seeda nåt på en torrent där redan 75 tankat och 2-3 st som leechar.
Folk ser bara det de vill ha och tar det utan att kolla om det finns gott om leechare.

RU staff informerade om detta för några månader sedan tycks jag minnas !?!
Jag kan såklart ha läst fel...

Nej ett j*vla skitsnack från de som inte vill seeda så skyller de på det.
Jag har 8/1 och har i praktiken 6.5/0.75 och har aldrig haft problem med min ratio.
Tro f*n att du inte kan seeda nåt på en torrent där redan 75 tankat och 2-3 st som leechar.
Folk ser bara det de vill ha och tar det utan att kolla om det finns gott om leechare.

Varför händer det inget när jag försöker ladda ner?

Använder BitComet och filmen läggs till som vanligt, men börjar aldrig att ladda ner...

RU staff informerade om detta för några månader sedan tycks jag minnas !?!
Jag kan såklart ha läst fel...

Du har läst helt rätt.
Det jag menade var att de som skiter i att seeda efter sig eller bara tar det de vill ha utan att kolla om det finns gott om leechare på den använder sig av ursäkten att de har dålig upload.
Ett vanligt rooliemisstag på torrentsidor.
Tro f*n att de får det om de väljer att stänga av seedningen direkt efter att de fått hem den.
De borde införa 3 dagaras seedning ist.

Psych: Bitcomet är en föråldrad torrentklient och är förbjudna på de flesta torrentsidor.

Någon mer än jag som har problem med att deras brandvägg, ca 1gång i månaden blockerar mitt IP nummer.:va Får skicka PM och dom fixar det, men det brukar ta några dagar. Givetvis hände det idag, och det är både MotoGP och Superbike i helgen.:mad:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman