HJÄLP vad står RU för

• Thread starter Thread starter highsider
  • Start date Start date
först till kvarn. Invite till RU: invitekod: q9q6sfnk73tuy1jlR1R1

Från och med i dag är det nya regler på RU.

GB-diffen är borttagen och det fungerar ungefär som TPB, dvs du kan tanka hem vad du vill och behöver inte seeda om du inte vill. Eftersom det är ett invite-community lär det funka bra ändå då de flesta seedar för att hjälpa till.

GB-diffen är borttagen och det fungerar ungefär som TPB, dvs du kan tanka hem vad du vill och behöver inte seeda om du inte vill. Eftersom det är ett invite-community lär det funka bra ändå då de flesta seedar för att hjälpa till.

<precis låter alltid mina filer ligga kvar så dom kan tas om någon vill se ett race min diff är skit dålig men så är det när man bara sitter på 1/8

Hade varit extremt tacksam för en invite, hade räddat mitt motogp liv:)
Har invites till the box om nån vill ha?

Hade varit extremt tacksam för en invite
finns där mycket sidovagn
MVH

Japp!

Ett problem är att om man delar ut en invite till någon som inte hjälper till och seedar så kan man bli utslängd. Vet folk här på SH som varit schyssta och sen fått skit från moderatorerna.

Är det den som inte seedar eller den som bjudit in som blir utslängd?

Är det inte problem med att folk seedar för lite så är det precis så man ska göra. Som alltid på torrentsidor blir det tjafs om ratio eftersom det hela är ett nollsummespel. Har man själv över 1 i ratio så är det minst en annan som inte kan komma över 1 i ratio.

Kommer ni in på RU idag? Verkar ju ligga nere och jag är helt beroende av den för att kunna se dagens MotoGp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman