roban_2002
Kocken
- Gick med
- 2 Jul 2005
- Hoj
- kawasaki ZXR750 -89, suzuki TL1000S -97 samt en paj suzuki rg125f -92
nu fattar jag ingenting!
idag fick jag hem nya luftfilter och satte på dessa.
tänkte att det kan ju vara kul att starta cp hojen lite och höra på den ljuva musiken. trodde jag ja. efter att den fått stå och puttra lite stänger jag av choken och då får fanskapet liv! börjar tokvarva och hoppa och rycka!
innan när choken var ute så lät den helt normalt och gick på lagom varv.
sist jag hade den igång var den helt normal så jag fattar inte.!?
kanske ska lägga till att jag sen den sist var igång har bytt luftfilter, ställt om luftskruvarna lite efter rekomendationer från killen jag köpte luftfiltren av.
i övrigt har jag bara tagit bort tanken, fixat en gammal kontakt och tagit bort det gamla luftfiltret.
och inte nog med att puckot började varva som fan! han pissa på sig också( läs: det kom ånga ur luftaggregatet och kylarvätskan började koka!)
ja fattar inget av detta då jag inte gjort någon speciellt vesentlig ändring...
nån som kan hjälpa elr ska jag lämna aset till mc:meken i stan?
tackar på förhand//Robin
idag fick jag hem nya luftfilter och satte på dessa.
tänkte att det kan ju vara kul att starta cp hojen lite och höra på den ljuva musiken. trodde jag ja. efter att den fått stå och puttra lite stänger jag av choken och då får fanskapet liv! börjar tokvarva och hoppa och rycka!
innan när choken var ute så lät den helt normalt och gick på lagom varv.
sist jag hade den igång var den helt normal så jag fattar inte.!?
kanske ska lägga till att jag sen den sist var igång har bytt luftfilter, ställt om luftskruvarna lite efter rekomendationer från killen jag köpte luftfiltren av.
i övrigt har jag bara tagit bort tanken, fixat en gammal kontakt och tagit bort det gamla luftfiltret.
och inte nog med att puckot började varva som fan! han pissa på sig också( läs: det kom ånga ur luftaggregatet och kylarvätskan började koka!)
ja fattar inget av detta då jag inte gjort någon speciellt vesentlig ändring...
nån som kan hjälpa elr ska jag lämna aset till mc:meken i stan?
tackar på förhand//Robin