HJÄLP!!! (har ingen stans att bo i helgen!)

rozen skrev:
Damen? jasså trevligt... :tungan
:D rozen har bil... tror jag? fast den är röd... :tungan

blir det kris kan jag se om jag kan få med minibiken så kan ju Sensei åka med mej om han guidar vägen för mej vill säga :hihi

Snackade med damen nu.... :( hon har tydligen bjudit hem en polare med familj nu i helgen... dvs 2 vuxna och 2 barn... och glömt att berätta det... :kocko...
Så vi har fullt hus...redan.. sorry...

Jag tänker iaf gå på mässan även om hon ska sitta hemma och uggla med sin polare och hennes smurfar... Själv är jag inte alls förtjust i barn...

Skulle du sett ut så här så skulle nog många i Eskilstuna området tänkt om

:hihi

Bifogat

• babe.jpg
    babe.jpg
    34.6 KB · Visningar: 151
SENSEI skrev:
Snackade med damen nu.... :( hon har tydligen bjudit hem en polare med familj nu i helgen... dvs 2 vuxna och 2 barn... och glömt att berätta det... :kocko...
Så vi har fullt hus...redan.. sorry...

Jag tänker iaf gå på mässan även om hon ska sitta hemma och uggla med sin polare och hennes smurfar... Själv är jag inte alls förtjust i barn...

ok.. det var ju synd.. :( men men, du ska ha stort tack som gjorde ett försök iaf! :tummenupp

Letandet fortsätter och nu börjar även tiden krisa, men det måste ju kunna lösa sig på nåt sett, eller? :) annars så blir det nog den dära farbror blå historien 2dar i sträck för min del... :rolleyes:

*Foxen* skrev:
Letandet fortsätter och nu börjar även tiden krisa, men det måste ju kunna lösa sig på nåt sett, eller? :) annars så blir det nog den dära farbror blå historien 2dar i sträck för min del... :rolleyes:

Du hade kunnat få bo oss mig ifall min flickvän inte redan gjorde det :/.

Men ett annat tips är ju att kolla runt efter en fest, så glider du in och sen drar du på morronen :)

Tjallalalala.. det här börjar bli spännande! Ingenstans att sova, åker om mindre en 24h.. haha, hur ska den hära trippen sluta?! :tuttar

*Foxen* skrev:
Tjallalalala.. det här börjar bli spännande! Ingenstans att sova, åker om mindre en 24h.. haha, hur ska den hära trippen sluta?! :tuttar

Skippa bonnhålan e-tuna. Det finns massssor med lediga rum i stockholm. T ex. Hotel Västberga för 425 spänn natten inkl frukost.

Det borde väl finnas en hel drös med vandrarhem som har lediga rum så här års.

Tja allihopa!

Så här löste sig alltihopa:

Igår vid midnatt fick jag reda på att mina kusiner som bor i sthlm trakten inte skulle åka bort som det var planerat utan stannade hemma!

Fick strula på lite hos sj, men till slut så fick vi till det så jag kunde ta mej till sthlm å även hem också! :tummenupp

Nu är nästa fråga, ingen som vet om det är nån fest i närheten av lidingö ikväll? hör av er till mej isf vettja! :tuttar

073-8115956 :fyllisar

*Foxen* skrev:
Tja allihopa!

Igår vid midnatt fick jag reda på att mina kusiner som bor i sthlm trakten inte skulle åka bort som det var planerat utan stannade hemma!

Fick strula på lite hos sj, men till slut så fick vi till det så jag kunde ta mej till sthlm å även hem också! :tummenupp

Nu är nästa fråga, ingen som vet om det är nån fest i närheten av lidingö ikväll? hör av er till mej isf vettja! :tuttar

Skulle väl säkerligen blivit något i kväll, men tyvärr så är man sjuk och ska nog köra jägermeisterkuren hemma ist...
:huvet

rimag skrev:
Skulle väl säkerligen blivit något i kväll, men tyvärr så är man sjuk och ska nog köra jägermeisterkuren hemma ist...
:huvet

jäkla osis!! hoppas du blir piggare av en liten rackare då! :hihi

*Foxen* skrev:
Tja allihopa!

Du får ta dig ner till J

LasVegas skrev:
Du får ta dig ner till J

J??? du vet, jag är ju norrlänning, så om jag ska ha en litenchans att förstå vart du menar nånstans här i sthlm trakterna så får du någ ge en lite bättre förklaring.. :tuttar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT