HJÄLP!!! (har ingen stans att bo i helgen!)

Mr_White skrev:
Gå på mässan, sen går du ut på krogen och fyllnar till utav helvete :fyllisar Muckar lite med en dörrvakt :yoparty Då kommer farbror Blå och hämtar dig och du har gratis sovplats, brukar bli utsläppt runt 8 på morgonen dagen efter om du är nykter då.
Hmmm, tror det är billigare att ta in på hotell än att fyllna till på krogen då går det ju alltid minst en tusenlapp.

rozen skrev:
Mc-mässa det låter ju nästan kul sen skulle man ju kunna gå ut? Haru nå legg killen? hehe :tungan

Jag har ju mc-kortet.. :tungan
Har dock inte hunnit blivit 18 en, men av nån anledning så tror folk att man är över 18 bara för att man har ett körkort att visa upp... :rolleyes:

Så krogen har man vart in på ett par ggr. :dricka

Mr_White skrev:
Gå på mässan, sen går du ut på krogen och fyllnar till utav helvete :fyllisar Muckar lite med en dörrvakt :yoparty Då kommer farbror Blå och hämtar dig och du har gratis sovplats, brukar bli utsläppt runt 8 på morgonen dagen efter om du är nykter då.

hehe, lät ju som ett rimligt alternativ (om man tar sig in)! men risken är ju att det blir dyrare så, å jag menar.. jag åker ju ner på fredan, krogen 2dar på raken.. tror de blir billigare med hotell, om man inte får ragg på krogen å bor där resten av helgen.. :hihi

*Foxen* skrev:
Jag har ju mc-kortet.. :tungan
Har dock inte hunnit blivit 18 en, men av nån anledning så tror folk att man är över 18 bara för att man har ett körkort att visa upp... :rolleyes:

Så krogen har man vart in på ett par ggr. :dricka

Fast det räcker kanske inte i sthlm då vakterna tycker man ska vara runt 27 för att komma in! :va konstiga dom där... (fast det är väl egentligen krogägarna) ja jag bor ju nästan i etuna hehe...

philsson skrev:
hört talas om parkbänk eller???? :kocko
:D

EDIT: I alla fall billigt.. :rofl

Klart jag har! men de e fullbokat där med!! (har du aldrig varit inne på: boka-parkbänk.se)? :rolleyes:

rozen skrev:
Fast det räcker kanske inte i sthlm då vakterna tycker man ska vara runt 27 för att komma in! :va konstiga dom där... (fast det är väl egentligen krogägarna) ja jag bor ju nästan i etuna hehe...

Jasså? Konstigt nog så har jag fått uppfattningne av att det är mycket lättare att ta sig in där en här :va

iaf för kompisarna som har provat.. :)

SENSEI skrev:
Du har inte hittat något ännu altså?

Jag har kanske ett ställe på g, men jag får svar imorrn om det går..

Är ju bra om man kan ha ett annat alternativ om det skulle gå åt pipsvängen..

*Foxen* skrev:
Jasså? Konstigt nog så har jag fått uppfattningne av att det är mycket lättare att ta sig in där en här :va

iaf för kompisarna som har provat.. :)

ja det beror ju iof på vart man vill in... :D

rozen skrev:
rozen sensei och foxen party på täljekällaren! haha :yoparty

De lät ju riktigt gött! Men jag har fortfarande ingenstans att sova.. :rolleyes:
(om man inte ska testa den dära farbror blå grejjen)

*Foxen* skrev:
De lät ju riktigt gött! Men jag har fortfarande ingenstans att sova.. :rolleyes:
(om man inte ska testa den dära farbror blå grejjen)

sensei är snäll du får nog sova där annars häller vi i honom några bira och oss själva sen däckar vi på hans tangentbord... :tungan

:yoparty

rozen skrev:
sensei är snäll du får nog sova där annars häller vi i honom några bira och oss själva sen däckar vi på hans tangentbord... :tungan

Jag tycker det låter helt perfect :tuttar

Sensei.. *blink blink* vill du ha en norrländsk fyllepolare i helgen? :fyllisar

rozen skrev:

mooohhaaa...
Kan inte lova något ännu.. måste kolla med damen hur hon ställer sig till det...
Men för mig är det ok...
Kan husa 2 st om det skulle vara så...
Tilläggas bör dock att jag har ingen fungerade bil för att ta oss till mässan..
Fast det ordnar sig alltid..

SENSEI skrev:
mooohhaaa...
Kan inte lova något ännu.. måste kolla med damen hur hon ställer sig till det...
Men för mig är det ok...

Låter bra det, säg till damen att norrälnningen kan laga mat å kladdkaka! (städar även om det är kravet) :rolleyes:

du kan väll adda mej på msn, så kan du ju höra av dej där när du vet om det är ok eller inte.. :)

*Foxen* skrev:
Låter bra det, säg till damen att norrälnningen kan laga mat å kladdkaka! (städar även om det är kravet) :rolleyes:

du kan väll adda mej på msn, så kan du ju höra av dej där när du vet om det är ok eller inte.. :)

Det kan jag om jag får din msn.. eller så addar du mig
s-o.forsberg@gavle.to

SENSEI skrev:
mooohhaaa...
Men för mig är det ok...

Damen? jasså trevligt... :tungan .. Men du har ju massa hojar vi kan åka på! :tummenupp
:D annars har rozen bil... tror jag? fast den är röd... :tungan

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey