Vem är det som har skrivit att att firman inte ska reparera motorcykeln? ?
Vissa verkar tycka att det är ok att säljare inte står för reperationer då hojen är begagnad...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vem är det som har skrivit att att firman inte ska reparera motorcykeln? ?
Vissa verkar tycka att det är ok att säljare inte står för reperationer då hojen är begagnad...

Har pratat med de nu och det de sa är att jag ev kan ta en annan hoj istället. Nämligen en Kawasaki GPX 600R -93 med ca 3200 mil. Riktigt fin med alla papper ink servicebok 3 ägare. Tycker ni att jag ska acceptera detta eller?![]()
Nu ska jag ta allt från skratch. Som jag sa tidigare så har jag köpt en del hojar från de. 3 av de hojarna som jag köpte från de har det varit strul med vilket lett till LÅNGA rep tider. Som jag skrivit om innan här på sh så köpte jag en suka 750 -02 för 50 lax från de i sommar samma vecka som jag köpte den så lät den som en 2 taktsmotor. DVS kamkedjan var så slak som ett gummiband. OK sa jag de skulle fixa, 2 månader sen får jag tillbaka hojen.
En nyfiken och befogad fråga är givetvis:
Om du tidigare har köpt 3st motorcyklar från samma handlare och upplevt problem med dem allihop, varför återvända och köpa en fjärde?
Hur tänker man då?
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|