Hittelön

:hördu Nu har snön kommit så snälla håll koll efter delar som skulle kunna komma från min hoj Glöm inte att 5000 bagis pröjsas till den som ger tips så jag hittar hojen...........

Bifogat

• 130_3067[1].JPG
    130_3067[1].JPG
    36.3 KB · Visningar: 205
Kanske försent nu när snön börjat falla.
Men nu är ett till åkeri inblandat i letandet efter hojen.

Ses hojen på gatan så blir det :kulspruta :squid

Det är bra grabbar ju fler som letar ju större chans att lyfta 5000 bagis ur min plånbok :död man får döda bara det är en olyckshändels bakdelen är från en SP1:a

Håller korpgluggarna öppna i V-ort/Innerstan.....jävligt surt och bli av med hojjen..

Fan va lik den hojen i annonsen va framifrån det är bra håll alla ögon öppna :3freak

Bifogat

• 130_3066[1].JPG
    130_3066[1].JPG
    19.5 KB · Visningar: 90
  • 130_3067[1].JPG
    130_3067[1].JPG
    36.3 KB · Visningar: 48
  • 130_3068[1].JPG
    130_3068[1].JPG
    45.1 KB · Visningar: 57
  • 130_3070[1].JPG
    130_3070[1].JPG
    46.2 KB · Visningar: 49
70 medlemar i LMC håller koll i hela västerås...hittar vi tjuven så behåll pengarna vi vill endast ha tjuven. med honom kan man ha det roligare med än med pengarna :whip

Kommer du få något från försäkringen, tro?

VaLLe skrev:
70 medlemar i LMC håller koll i hela västerås...hittar vi tjuven så behåll pengarna vi vill endast ha tjuven. med honom kan man ha det roligare med än med pengarna :whip

Kommer du få något från försäkringen, tro?

Har för mig jag läste längre upp att han inte har nån försäkring på den

Nä försäkring hade jag inte råd med, läxan är lärd, köp aldrig hoj för alla pengarna spar lite till blodsugande försäkrings bolag.Hur många har inte sett ut så här när man får prisförslaget :eek: och sedan snällt men vänligt svarat :kulspruta ....

Har oxå bara trafik....

Men hojjen är larmad fast bultad i garage golvet och inlåst!
Men vill nån sno den så gör dom ju det ändå! :kulspruta

Lider med dig!

men går det inte försäkra den nu efteråt när den är stulen så väntar du några dagar sen wips oj hojen vart ju stulen så hämtar du ut pengar?

Quaya skrev:
men går det inte försäkra den nu efteråt när den är stulen så väntar du några dagar sen wips oj hojen vart ju stulen så hämtar du ut pengar?
Grovt försäkringsbedrägeri...Ger fängelse för den som är intresserad.

Men annars var det en toppenidé ;)

Fick ett tips att kolla blocket där ståd min hoj under rubriken honda fireblade -95 "objekt" :banana var i kontakt med krim flera gånger under söndagen :rolleyes: och måndagen åkte och kolla inget tvivel det är min hoj :tummenupp fick dit polis som beslag tog hojen den står nu hos polisen i Enköping, Killen har kvitton på motorn "privat köpt" :kocko men jag kunde på visa flera speciella kännetecken :arsele så alla som kan identifiera delarna kontakta mig, :Bugar har du haft hojen tidigare och vet vad som sitter på den :fakta ring mig 073 904 21 71 ju fler ju bättre :hoppa

:tummenupp

Vad var det för lirare som hade den nu då ? Tror du det var han som stal den själv lr har han köpt den av någon ? Skulle va kul med mer info sen om hur det löser sig. Men skitkul att hojjen kommer tillbaka :banana :banana

esson2 skrev:
Fick ett tips att kolla blocket där ståd min hoj under rubriken honda fireblade -95 "objekt" :banana var i kontakt med krim flera gånger under söndagen :rolleyes: och måndagen åkte och kolla inget tvivel det är min hoj :tummenupp fick dit polis som beslag tog hojen den står nu hos polisen i Enköping, Killen har kvitton på motorn "privat köpt" :kocko men jag kunde på visa flera speciella kännetecken :arsele så alla som kan identifiera delarna kontakta mig, :Bugar har du haft hojen tidigare och vet vad som sitter på den :fakta ring mig 073 904 21 71 ju fler ju bättre :hoppa

Var stod hojen??
Jag såg bärgare och en polisbil vid 21,00 - 21,30 igår kväll i Bålsta. Det stod en fighter vid sidan av bärgaren. Och det var inte direkt något hojväder i går kväll. Är det samma?? I såfall, vem var det som hade "köpt" den?

//Fredde

Mycket smart att lägga upp annonsen på blocket :rolleyes: Hoppas att du får tillbaka hojen snart.

PS. Pishån har funkat bra hittills :hihi

esson2 skrev:

Hoppas det löser sig.....
Skriv och berätta hur det går med polisutredningar och allt....
Kan vara intressant för oss Trafik försäkrade!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT