Hittelön

Fan va sjyst grabbar och tjejer det känns skönt att det finns en massa bra folk i det här landet mitt sos nr är 073 904 21 71 eller ring snuten de ska komma om man säger att att man ser hojen fast dem kan man ju inte lita på de brukar ju jag oss men slå en signal så kommer jag på stutts basebolls trä eller dylikt glöm inte att jag mer än gärna pröjsar 5000 till den som fixar tillbaka min hoj........

Putte kanske din granne vet hur de såg ut kanske på ett unge fär hur gamla de kan ha varit det är fan att man nästa ska behöva bilda medborgargard för att få ha hojarna i fred

Bifogat

• 130_3067[1].jpg
    130_3067[1].jpg
    36.3 KB · Visningar: 496
esson2

Grannen min sa att dom var i 20 års åldern han såg dom inte så bra då vi är inne i den mörka årstiden och klockan var 5 på morgonen. Dom försvann som en avlöning mot Åkeshov.
Frågade inte om hur dom såg ut min hjärna slutade fungera på riktigt sätt (som om den skulle fungera normalt annars) efter han sagt att dom hade försökt sno moppen.

nästa dag det blir fint väder.....typ fredag tror jag...om meterologen har rätt....så samlar vi ihop oss o åker runt.......för att det är kul att åka runt :) samtidigt kan vi leta efter din hoj...vad sägs om det

Typ efter 17:00 tiden eller nåt...

Klistermärken som lyder tex:

Don't even think about it. Members of Sporthoj.com will hunt you down

Kanske skulle hjälpa. Vore rätt ballt.

Fan det skulle vara coolt att glida runt en sväng på fredag med er från sporthoj.com och dekalen skulle jag köpa, montera och backaupp vilken dag som helst men jag har ingen hoj att glida med men om ni ska mötas typ vid ok brommaplan kommer jag gärna dit och tar er i hand måste säga en gång till att det känns skönt att hojåkare håller ihop.

Bifogat

• 130_3067[1].jpg
    130_3067[1].jpg
    36.3 KB · Visningar: 370
Grymt fin hoj :tummenupp Fattar hur förbannad du är på dom som snodde den :finger Funderar själv på att köra trafikförsäkrat i Göteborg nästa sommar, men när man läser sånt här blir man lite tveksam... Skulle bli helt knäckt om jag kom ut och hojen va borta. Vill inte va i tjuvens kläder om man får tag på honom då :6surkart :kulspruta :död :smasha :mad:

Hade du larm på hojen? Hur va den låst? Stod den i garage när den stals? Så man vet om man vågar ha enbart trafik.. Ska isf köpa larm till hojen, ha två st skivbromslås samt förvara den i ett garage som är larmat, kameraövervakat samt vaktas av ronderande väktare :fakta Det måste väll fan hindra tjuvf*ttorna?

Vad är det för framskärm du har på bilden, inte original väll? Håller på o bygga om min 954 och original framskärmen är alldeles förstor. Din va ju snygg :tummenupp

Hade inget larm och den stod utanför porten, men ska aldrig ha en oförsäkrad hoj någonsin i mitt liv igen.... Jag han bara ha den i nästa 2 veckor!! Fårga smålis om vilka delar det är han som har byggt den, och han gjorde ett jävligt bra jobb.. Glöm inte belöningen på 5000 som hägrar håll ögonen öppna

Bifogat

• 130_3066[1].jpg
    130_3066[1].jpg
    19.5 KB · Visningar: 341
Skara lidköping och falköping är också under kontroll :cool:

Får ta med en ksp58 från jobbet å ha i bagaget :kulspruta

man kan hoppas att det är dumma skitungar som snott den och kommer åka på den själva.
Är det folk som stulit den för att tex ta delar av den lär du inte se den igen antar jag.

DEn var alltså helt oförsäkrad? inte kul isf.

Japp helt oförsäkrad, kommer ni över delar som är oranga tips mig så jag kan åka och kolla om det är mina grejor, ännu ett tack till alla som håller ögonen öppna..

Bifogat

• 130_3068[1].jpg
    130_3068[1].jpg
    45.1 KB · Visningar: 240
Lider med dig

Jobbar på en shell mack i gbg på nätterna (nattpasset)
Ska hålla ögonen öppna, slår en pling om den kommer förbi.

Förbannat att man inte ska få ha sina saker ifred!
Förstår verkligen att du är inne på "basebollls trä teorin" när
det gäller att få tillbaka hojen!

Helt rätt ! Diggar ! :bow
- Don't even think about it. Members of Sporthoj.com will hunt you down :bow
Ja menar inte skulle du röra en hoj med de röda Hells angels märkena på heller eller!!

Jag har en annan idee! Har en polare som ska börja jobba med spårsändare via gsm! små och smidiga, får antagliigen plats i ramen. Skulle ju vara för kul o få hojen stulen med en sådan i *hehehe* sedan är det :fatta! som gäller

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT