Hittelön däckmonteringsmaskiner Luleå

Jag kan höra mig för här i Kalix, 7mil från Luleå, brukar dock dyka upp rätt mycke skumma prylar här...är i bilbranschen jag med så jag kan ju höra runt lite..

Chii skrev:

Helt fel typ avmaskin...

Och ja...jag har ett par däckverkstäder,det var därför jag kommenterade priset,skall inte göra det mer...men jag har samma maskiner förutom att jag har riktiga Hoffmann inte nåt ommärkt trams,och då kostar allt som allt nytt 280:- Tror inte riktigt den här tråden hör hemma här...uppenbarligen är det et företag som eventuellt lider brist och inte en privatperson,och jag skulle gissa att som företag får du vända dig till swedie innan du lånar hans forum för företagsaffärer...

#57 Thundrace skrev:
450.000? Måste vara continova priser :D ...,men va fan...det är väl bara att ringa en taxi,ge han ett visanummer och be han köra förbi och kolla in genom fönstret?
Självklart har det redan kollats i deras lokal... Hittade en del av utrustningen där... Men fortfarande saknas 70% av grejerna....

duke_gbg skrev:
Självklart har det redan kollats i deras lokal... Hittade en del av utrustningen där... Men fortfarande saknas 70% av grejerna....

Jag var på konkursutförsäljningen men hittade bara däck och lite fälgar, jag har för mej att dom annonserade om däcksmaskiner men jag såg inte till några. Men det är väl dom som du redan fått grepp om. Resten försvann nog i denna mycket "skitiga" konkurs tillsammans med ett gäng andra grejer, det pratades till och med om PlasmaTV apparater för hundratusentals kronor...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT