Hittade ny gammal film på xrn Turbon

Det är så vackert! :tummenupp

jag förstår att ni hänger vid macken för den där lär väll dricka soppa? ;)

Passa busskuren! :näsblod :D

Snyggt. Den här filmen hade jag missat jag som jag trodde jag sett alla filmerna på XR:n..:va

jag förstår att ni hänger vid macken för den där lär väll dricka soppa? ;)

Faktum var när vi for ut på en långtur ....Dom andra pojkarna retade mig innan att jag skulle måsta ha en tankbil med:D Men det blev jag som fick skratta efter 12 mil !! Min hade då dragit 0,58Lm och dom andra xrarna från 0,6-0,75Lm:D Och jag höll minst samma tempo:tummenupp
Cooler..... Ja det kändes värre än det såg ut detta hugg!! Var ett satans underligt bra bett i detta däck trotts blöt asfalt? I fram tror jag att jag hade rengdäck har jag för mig?
Kvittret på slutet av filmen är inte turboflutter !! Det var bakdrevet som lossnade:D

diggade då det small sådär.. pangpangpang... music om du frågar mig. :tummenupp :näsblod :yoparty

Dom där smällarna är hutlöst höga i verkligheten kan jag säga!!Folk tror det är militärövning har jag fått höra bakvägen :D Jag behöver inte gå så hårt i varvstoppen ,,bara att släppa lite men man kan bara inte ge fan,, hellst inne i stan ! Om jag vill ha bättre flames så öppnar jag bara fattigmannsinsprutet på förgasaren (powerjet) till max öppen ,,då jävlar rinner det eld ur avgaset:yoparty

Kommer bli ännu bättre eldflames nu, Turbon får ju kortare rör till sig och avgaset kommer gå tvärs under motorn och ut under bakom vänster fotpinne 3 tums snekapat alurör bara:D

Underbart galet! Mera filmer!:tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back