Hittade ny gammal film på xrn Turbon

Det är så vackert! :tummenupp

jag förstår att ni hänger vid macken för den där lär väll dricka soppa? ;)

Passa busskuren! :näsblod :D

Snyggt. Den här filmen hade jag missat jag som jag trodde jag sett alla filmerna på XR:n..:va

jag förstår att ni hänger vid macken för den där lär väll dricka soppa? ;)

Faktum var när vi for ut på en långtur ....Dom andra pojkarna retade mig innan att jag skulle måsta ha en tankbil med:D Men det blev jag som fick skratta efter 12 mil !! Min hade då dragit 0,58Lm och dom andra xrarna från 0,6-0,75Lm:D Och jag höll minst samma tempo:tummenupp
Cooler..... Ja det kändes värre än det såg ut detta hugg!! Var ett satans underligt bra bett i detta däck trotts blöt asfalt? I fram tror jag att jag hade rengdäck har jag för mig?
Kvittret på slutet av filmen är inte turboflutter !! Det var bakdrevet som lossnade:D

diggade då det small sådär.. pangpangpang... music om du frågar mig. :tummenupp :näsblod :yoparty

Dom där smällarna är hutlöst höga i verkligheten kan jag säga!!Folk tror det är militärövning har jag fått höra bakvägen :D Jag behöver inte gå så hårt i varvstoppen ,,bara att släppa lite men man kan bara inte ge fan,, hellst inne i stan ! Om jag vill ha bättre flames så öppnar jag bara fattigmannsinsprutet på förgasaren (powerjet) till max öppen ,,då jävlar rinner det eld ur avgaset:yoparty

Kommer bli ännu bättre eldflames nu, Turbon får ju kortare rör till sig och avgaset kommer gå tvärs under motorn och ut under bakom vänster fotpinne 3 tums snekapat alurör bara:D

Underbart galet! Mera filmer!:tummenupp

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...