Svane
Nu med cykel...
emullo skrev:Hur mycket vill du låna?![]()
Hehehe... inget, bara byta! Min 748 mot din 996, nu när jag smörat så kan du inte säga nej....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
emullo skrev:Hur mycket vill du låna?![]()
Svane skrev:Hehehe... inget, bara byta! Min 748 mot din 996, nu när jag smörat så kan du inte säga nej....Dessutom slipper brorsan din vara så avundsjuk på din röda, nu får ni likadana hojar! Win - win situation
![]()
Swedie skrev:att lowside'a är att gå in i en kurva för fort och lägg ner tills man tappar fästet.
Kör du lågt o pressar dock är fokuserad och genomför kurvan med "harmoni" så kan du har feta nerlägg som du knappt trodde var möjliga.
definitivt.Kevorkian skrev:Hade du kunnat åka fortare just där om du burkat mer?
Swedie skrev:definitivt.
tar den i din sömn... hehe. Fakk! Skulle nog bjuda massa om det verkligen gick o fixa en ny fot för den jag har är riktigt dålig. Den går till o från mellan att göra ont o skitont. Går som en invalid, o inget menat om invalider... men jag går dåligt när det gör ont.emullo skrev:Svårt att svara på den frågan.![]()
Hur mycket bjuder du för en fot ?
Swedie skrev:tar den i din sömn... hehe. Fakk! Skulle nog bjuda massa om det verkligen gick o fixa en ny fot för den jag har är riktigt dålig. Den går till o från mellan att göra ont o skitont. Går som en invalid, o inget menat om invalider... men jag går dåligt när det gör ont.
Svane skrev:Hehehe... inget, bara byta! Min 748 mot din 996, nu när jag smörat så kan du inte säga nej....Dessutom slipper brorsan din vara så avundsjuk på din röda, nu får ni likadana hojar! Win - win situation
![]()
Nysse skrev:.......TomTom åker väl på en 748 när han filmade?....och undrar om det inte är en 748 som ligger före Emullo oxå? Så byt inte bort pärlan!
/N
Dino Velvet skrev:Ser verkligen "roligt" ut. Hur har du dolt snörena![]()
![]()
Emullo:
Hälsa TomTom att han behöver tanka![]()
Swedie skrev:haha ja, men seriöst för fasiken yo! Min fot ska in på CT-röntgen (skiktröntgen) snart för extra undersökning. Det som händer när jag får ont är att jag inte kan vinkla foten... så växlingar blir dåliga som bara den (syns i knutstorpviden jag la upp tidigare i år).
Visar en bild från vanliga röntgen.
Swedie skrev:Det sitter piggar på fotpinnarna. Det är inte dojorna iaf, plast på dom. Rätt mysigt när man känner att fotpinnen fälls upp medan man tar kurvan. hehe
Galne Dansken skrev:![]()
![]()
![]()
![]()
Åhhh - sommer kom igen![]()
Galne Dansken skrev:![]()
![]()
![]()
Åhhh - sommer kom igen![]()
P@trik skrev:Har skrapat fotpinnarna ett par gånger,tycker det mest är obehagligt...
Fast det ser ju ballt ut..![]()
Swedie skrev:Min fot ska in på CT-röntgen (skiktröntgen) snart för extra undersökning. Det som händer när jag får ont är att jag inte kan vinkla foten... så växlingar blir dåliga som bara den (syns i knutstorpviden jag la upp tidigare i år).
Visar en bild från vanliga röntgen.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti