Superlight
SDK #2003 & BoTT #41
metallgutten skrev:140km/tim genom den långa vänsterkurvan
Snygg bild

/S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
metallgutten skrev:140km/tim genom den långa vänsterkurvan
hållundan skrev:Vackra bilder![]()
emullo skrev:Ser stabilt ut..
Fast utan piggar på fotpinnarna skrapar man bootsen ... oxå lite tyft..![]()
Ex3mX skrev:Roligare med Motard!![]()
amullo skrev:H*lvete.. brorsan.. Det där var riktigt seriöst kört.. Kolla med TomTom om han inte kan slänga upp filmen på någon server.. skulle vara kul o se den igen..
Jag måste nog jobba på farten lite till nästa år.![]()
Barrett skrev:Går ju göra feta nedlägg med dom oxå iaf![]()
![]()
HanneZ skrev:
Käft!HanneZ skrev:Du är inte lika bra på fotpinneskrap va, iaf om dom inte viker sig![]()
Näe, hade tankkamera på hojen - såg det på filmen efteråt...Superlight skrev:Snygg bildMen kollade du på hastighetsmätaren i nedlägget
![]()
/S
metallgutten skrev:Näe, hade tankkamera på hojen - såg det på filmen efteråt...![]()
att lowside'a är att gå in i en kurva för fort och lägg ner tills man tappar fästet.Kevorkian skrev:Funderade också på detta. Jag har aldrig själv åkt bana, men både på swedies bild och i filmen så burkas det väldigt lite. Då dessa pojkar verkar kunna sin sak så antar jag att det inte behövs.
HanneZ skrev:
Kevorkian skrev:Funderade också på detta. Jag har aldrig själv åkt bana, men både på swedies bild och i filmen så burkas det väldigt lite. Då dessa pojkar verkar kunna sin sak så antar jag att det inte behövs.
Swedie skrev:Dock har jag en ursäkt för att inte burka så hårt... det har gjort för ont i foten..... börjar göra ont...... Tror nog endel kommer ihåg att jag gick på kryckor på den tävlingen.
Svane skrev:Fan va skönt rulleEmullo = Bayliss???
![]()
haha ja, men seriöst för fasiken yo! Min fot ska in på CT-röntgen (skiktröntgenGoodstuff skrev:Undanflykter! Kan Fredde komma trea i EM på Anderstorp med nybrutet nyckelben och färska sprickor i foten så kan du burka mer.![]()
/S.Opan
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti