hitta just denna bild igen.. fotpinneskrap

emullo skrev:
Ser stabilt ut..

Fast utan piggar på fotpinnarna skrapar man bootsen ... oxå lite tyft.. :tummenupp

H*lvete.. brorsan.. Det där var riktigt seriöst kört.. Kolla med TomTom om han inte kan slänga upp filmen på någon server.. skulle vara kul o se den igen..

Jag måste nog jobba på farten lite till nästa år. :)

Ex3mX skrev:
Roligare med Motard! :tungan

Går ju göra feta nedlägg med dom oxå iaf :yoparty
444_01101140211

HanneZ skrev:
Du är inte lika bra på fotpinneskrap va, iaf om dom inte viker sig :D
Käft!

Jag har inte kommit så långt i mitt utvecklingsstadie ännu, iaf inte med fjädrande fotpinnar... Vänta bara. Säsongen '05 ska allt skrapas, på riktigt. :crash

Bizarra bilder. Den som ändå vågade lägga ner så mycket ;) Kolla framhjulet på Swedies bild. Onaturligt att det inte toksläpper. Jeje, jag burkar i stället:

Bifogat

• jagåsen.jpg
    jagåsen.jpg
    51 KB · Visningar: 122
Funderade också på detta. Jag har aldrig själv åkt bana, men både på swedies bild och i filmen så burkas det väldigt lite. Då dessa pojkar verkar kunna sin sak så antar jag att det inte behövs.

Kevorkian skrev:
Funderade också på detta. Jag har aldrig själv åkt bana, men både på swedies bild och i filmen så burkas det väldigt lite. Då dessa pojkar verkar kunna sin sak så antar jag att det inte behövs.
att lowside'a är att gå in i en kurva för fort och lägg ner tills man tappar fästet.

Kör du lågt o pressar dock är fokuserad och genomför kurvan med "harmoni" så kan du har feta nerlägg som du knappt trodde var möjliga.

Äh, det är fel. Hackar konstant på Swedie att han ska burka mer. Men han kör ju rätt halvfort ändå så det verkar ju gå bra :va

Det finns dom som förespråkar TIBA-stilen (Team IronBar up the Ass eller hur var det) och det fungerar bra för en del. Jag är luträdd och klänger istället.

Kevorkian skrev:

Dock har jag en ursäkt för att inte burka så hårt... det har gjort för ont i foten. Speciellt på den där bilden, det är första tävlingen efter det att jag skadade foten som än idag hindrar mig från att gå normalt. Så det var svårt att luta för mycket för då ändras fotens vinkel o det börjar göra ont. Tror nog endel kommer ihåg att jag gick på kryckor på den tävlingen.

Swedie skrev:
Dock har jag en ursäkt för att inte burka så hårt... det har gjort för ont i foten..... börjar göra ont...... Tror nog endel kommer ihåg att jag gick på kryckor på den tävlingen.

Undanflykter! Kan Fredde komma trea i EM på Anderstorp med nybrutet nyckelben och färska sprickor i foten så kan du burka mer. :7peta :lol

/S.Opan

Goodstuff skrev:
Undanflykter! Kan Fredde komma trea i EM på Anderstorp med nybrutet nyckelben och färska sprickor i foten så kan du burka mer. :7peta :lol

/S.Opan
haha ja, men seriöst för fasiken yo! Min fot ska in på CT-röntgen (skiktröntgen :rock) snart för extra undersökning. Det som händer när jag får ont är att jag inte kan vinkla foten... så växlingar blir dåliga som bara den (syns i knutstorpviden jag la upp tidigare i år).

Visar en bild från vanliga röntgen.

Bifogat

• PICT0095.JPG
    PICT0095.JPG
    79.3 KB · Visningar: 104
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...