Hitta caferacerbygge?!

mrf

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2012
Hoj
08 CBR 1000 RR
såg en video gjord av en snubbe som bland annat ansåg att färgade buntband var mycket starkare än svarta, och som använde skallen på en plåtskruv för att lossa en insexbult.. han anpassade en utav sina två förgasare genom att såga och kleta på flytande metall. har sökt som fan hära men jag måste vara extremt dålig på detta för jag inte hittat något. :( Jag vill skratta åt detta igen, det var högst trivsamt :)

(han trollar ju men det är roligt ändå) :)

Det värsta är ju egentligen alla idioter han driver med som faktiskt håller på sådär. Dom är fler än man tror.. och dom har samma mek kunskaper som en average dagisfröken, ändå älskar dom sin hobby så mycket att dom inte kan låta bli att skruva sönder allt dom ser :)
Och jag älskar att laga hojar som hållts samman med silvertejp, buntband och najtråd :thumbup:

man kan ju bara hoppas att dom inte gillar att köra lika mycket som att meka, för deras egen hälsas skull. :P
Det värsta är ju egentligen alla idioter han driver med som faktiskt håller på sådär. Dom är fler än man tror.. och dom har samma mek kunskaper som en average dagisfröken, ändå älskar dom sin hobby så mycket att dom inte kan låta bli att skruva sönder allt dom ser :)
Och jag älskar att laga hojar som hållts samman med silvertejp, buntband och najtråd :thumbup:

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back