Hitta caferacerbygge?!

mrf

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2012
Hoj
08 CBR 1000 RR
såg en video gjord av en snubbe som bland annat ansåg att färgade buntband var mycket starkare än svarta, och som använde skallen på en plåtskruv för att lossa en insexbult.. han anpassade en utav sina två förgasare genom att såga och kleta på flytande metall. har sökt som fan hära men jag måste vara extremt dålig på detta för jag inte hittat något. :( Jag vill skratta åt detta igen, det var högst trivsamt :)

(han trollar ju men det är roligt ändå) :)

Det värsta är ju egentligen alla idioter han driver med som faktiskt håller på sådär. Dom är fler än man tror.. och dom har samma mek kunskaper som en average dagisfröken, ändå älskar dom sin hobby så mycket att dom inte kan låta bli att skruva sönder allt dom ser :)
Och jag älskar att laga hojar som hållts samman med silvertejp, buntband och najtråd :thumbup:

man kan ju bara hoppas att dom inte gillar att köra lika mycket som att meka, för deras egen hälsas skull. :P
Det värsta är ju egentligen alla idioter han driver med som faktiskt håller på sådär. Dom är fler än man tror.. och dom har samma mek kunskaper som en average dagisfröken, ändå älskar dom sin hobby så mycket att dom inte kan låta bli att skruva sönder allt dom ser :)
Och jag älskar att laga hojar som hållts samman med silvertejp, buntband och najtråd :thumbup:

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park