Nisse Järnet
pschyy =D
Jag skulle köpa en pannlampa till julpris hos Playground i Sthlm, men den var slut!
Var kan man hitta pannlampor som är små, smidiga och joggarvänliga???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nisse Järnet skrev:Jag skulle köpa en pannlampa till julpris hos Playground i Sthlm, men den var slut!Var kan man hitta pannlampor som är små, smidiga och joggarvänliga???
Nisse Järnet skrev:Jag skulle köpa en pannlampa till julpris hos Playground i Sthlm, men den var slut!Var kan man hitta pannlampor som är små, smidiga och joggarvänliga???
Det är inte mer spännande än att jag lånade järnets konto från första början. Men Silva L1 lät ju intressant, vad kostar den ca? Skall ut och prova Tikkan ikväll, men det är ju öppet köp så...Twosaint skrev:Jag har ju då själv en Tikka plus och varför det vart en sån är för att den är hyffsat väder/vattentålig, jag kan inte svara för tex clas ohlson men då jag står ute i skogen med enduron och det är becksvart då vill jag fan inte att lampan ska vara väck för att jag köpte en billig.
Tja. Läslampa i båten eller tältet. Meckarlampa. Ut i boden och leta efter prylarlampa osv osv. Oumbärlig för min del.stoffer skrev:Vad använder ni pannlampor till egentligen?
stoffer skrev:Vad använder ni pannlampor till egentligen?
, men är grymt bra, hel & halv ljus på den stoffer skrev:Vad använder ni pannlampor till egentligen?
Pewo skrev:den här har vi, kostar en del, om man inte kan köpa den till inköpspris som vi, men är grymt bra, hel & halv ljus på den
"new optimal full size (90 mm diam. reflector) halogen headlamp powered with a 10 and 20W halogen bulb. Gives a wide and 120 meter long beam. Extremely good fit thanks to the headband construction with three adjustable points and material in foam-plastic with fabric coating. Combine this model with either the 9.0 Ah or 4,5 Ah rechargeable battery and charging set. Weight: 190g."
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |