Tja! Hittade lite bilder från öööknen. Vi var där ute å lekte lite en varm dag. De var så varmt att min kylare exploderade.. hehe. Iofs var den taskigt monterad... jag kunde fixa på plats. Detta var i November månad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

triple skrev:Det är du på bilderna antar jag...
Varför för alla som stuntar i jeans? Att man inte har ställ med puckar fattar jag, stå på knä går ju inte så bra, men iaf… Är det något jag missar?
Snygga bilder föresten![]()
Swedie skrev:jao när vi var där ute var det nog runt 36-37 i skuggan mitt på dagen... det riktigt brände på en när man stog i solen.
Skinnställ? du ändrar dig när du bor på en annan breddgrad som t.ex kalifornien.
Självklart använde jag skinnställ när vi körde snabbt i dem bergiga och kurviga områdena.
nej, längtar inte tillbaka![]()
Därför att man ofta direkt efteråt åkte och festade på en klubb eller nått. Dit kan man ej komma i full mundering. Då blir man utskrattad. Man måste se tuff ut juh! .. så svaret är redan vad du vet det är.. Man vill synas å se bra för tjejer. lol .. fast även under natten är det rätt varmt där vettu.triple skrev:Okej, just denna dagen, men frågan gäller mer varför alla i US verkar stunta i jeans även om det så är på natten
Körde hoj, festa, Körde hoj, festa... osv. i 1 år och 1 månad.ThiMan skrev:Vad gjorde du i Kalifornien och varför är du inte kvar där? Hur länge bodde du där?
Har själv bott i NYC...där var det inte så mkt o roliga hojar...så iförtjej en BMW R1150GS i köerna...
![]()
Swedie skrev:Körde hoj, festa, Körde hoj, festa... osv. i 1 år och 1 månad.

Nä.. men dem där ökenråttorna fanns med många av. Trooo migDaddy skrev:Fin dam i bakgrunden på bild 6.![]()
Någon du känner?
I Kansas var det många som körde i jeans, t-shirt och utan hjälm. Hjälmtvånget gällde bara de som var under 18 år. Jag såg EN som använde skinnställ och ingen som hade ryggskena.triple skrev:Okej, just denna dagen, men frågan gäller mer varför alla i US verkar stunta i jeans även om det så är på natten
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |