Hitta ökenbilder

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Tja! Hittade lite bilder från öööknen. Vi var där ute å lekte lite en varm dag. De var så varmt att min kylare exploderade.. hehe. Iofs var den taskigt monterad... jag kunde fixa på plats. Detta var i November månad.

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    42.1 KB · Visningar: 232
  • 2.jpg
    2.jpg
    43 KB · Visningar: 122
  • 3.jpg
    3.jpg
    48.3 KB · Visningar: 151
  • 4.jpg
    4.jpg
    49.9 KB · Visningar: 117
  • 5.jpg
    5.jpg
    45.5 KB · Visningar: 175
  • 6.jpg
    6.jpg
    55.8 KB · Visningar: 217
finns en anledning att en tår nästan gick ur ögat när jag först insåg att jag faktiskt ej längre fick vara kvar där. :(

Välkommen hem i så fall! Synd bara
på vädret :rolleyes: Kan inte precis
komma på nåt upplyftande att säga...
Ehhh... fina bilder!

Det är du på bilderna antar jag...

Varför för alla som stuntar i jeans? Att man inte har ställ med puckar fattar jag, stå på knä går ju inte så bra, men iaf… Är det något jag missar?

Snygga bilder föresten :tummenupp

Är det så varmt att kylaren på hojen poppar i värmen skulle inte jag heller köra med skinställ!

triple skrev:
Det är du på bilderna antar jag...

Varför för alla som stuntar i jeans? Att man inte har ställ med puckar fattar jag, stå på knä går ju inte så bra, men iaf… Är det något jag missar?

Snygga bilder föresten :tummenupp

jao när vi var där ute var det nog runt 36-37 i skuggan mitt på dagen... det riktigt brände på en när man stog i solen.

Skinnställ? du ändrar dig när du bor på en annan breddgrad som t.ex kalifornien.

Självklart använde jag skinnställ när vi körde snabbt i dem bergiga och kurviga områdena.

nej, längtar inte tillbaka :(

Swedie skrev:
jao när vi var där ute var det nog runt 36-37 i skuggan mitt på dagen... det riktigt brände på en när man stog i solen.

Skinnställ? du ändrar dig när du bor på en annan breddgrad som t.ex kalifornien.

Självklart använde jag skinnställ när vi körde snabbt i dem bergiga och kurviga områdena.

nej, längtar inte tillbaka :(

Okej, just denna dagen, men frågan gäller mer varför alla i US verkar stunta i jeans även om det så är på natten

Riktigt snyggt Swedie! Härliga miljöer, ser fett ut. :banana
Bild no4; Ny avatar?

.

Vad gjorde du i Kalifornien och varför är du inte kvar där? Hur länge bodde du där?

Har själv bott i NYC...där var det inte så mkt o roliga hojar...så iförtjej en BMW R1150GS i köerna...

:gnissla

triple skrev:
Okej, just denna dagen, men frågan gäller mer varför alla i US verkar stunta i jeans även om det så är på natten
Därför att man ofta direkt efteråt åkte och festade på en klubb eller nått. Dit kan man ej komma i full mundering. Då blir man utskrattad. Man måste se tuff ut juh! .. så svaret är redan vad du vet det är.. Man vill synas å se bra för tjejer. lol .. fast även under natten är det rätt varmt där vettu.

ThiMan skrev:
Vad gjorde du i Kalifornien och varför är du inte kvar där? Hur länge bodde du där?

Har själv bott i NYC...där var det inte så mkt o roliga hojar...så iförtjej en BMW R1150GS i köerna...

:gnissla
Körde hoj, festa, Körde hoj, festa... osv. i 1 år och 1 månad.

Schyssta bilder!
Lite annorlunda miljö än den man är van att se på stuntbilderna här. :)
Å andra sidan så föredrar jag nog vårt sommarklimat för detta ändamål.

triple skrev:
I Kansas var det många som körde i jeans, t-shirt och utan hjälm. Hjälmtvånget gällde bara de som var under 18 år. Jag såg EN som använde skinnställ och ingen som hade ryggskena.

Schyssta bilder, Swedie. Ser jäkligt skönt ut.

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back